Ervaring stoelen FII

Gerke

Forumguru
De eerste 150 km zitten er op, en ik moet zeggen dat de stoelen mij prima bevallen, de zitting is wat kort, maar biedt voldoende steun, ook voor mij met mijn ruim 2 meter.

Volgende week ga ik eens kijken naar een fabia waar wel sportstoelen in zitten, en dan of het het prijsverschil waard is.
 

koent

Nieuw lid
sportstoelen

Dag,
Heb hier een Fabia 1.2 tsi Dynamic, dat is automatisch met sportstoelen. Ervaring, (1.87m 95kg) afgelopen week naar zuid Frankrijk geweest (1360km) erg prettig. Beter als de gewone stoelen in de vorige Fabia2. Afgezien van het tanken (dat moet wel vaak met de kleine tank) in 1 keer kunnen rijden zonder noemenswaardige pijn of last. Ook na het uitstappen geen pijn. Wel veel gebruik gemaakt van de cruisecontrol en daarmee de benen kunnen strekken zo nu en dan. Een puntje is wel dat mijn vriendin klaagde niet te kunnen slapen in de auto ivm de pasvorm van de sportstoelen. Tevens zit je op de bijrijdersplaats krapper als op de bestuurdersplek (beenruimte). Ook merk je op de slechte Franse binnenwegen dat hij icm 16 inch velgen (en dus redelijk platte banden) best hard stuitert door de kuilen heen. In Nederland merk je daar weinig van maar viel me daar wel op.
 
Bovenaan Onderaan