Zeker mooi. Maar ben ik dan te nuchter als ik zeg: is dat net zoiets als kleurspoeling bij grijs haar maar dan voor je banden?…bandenpolish…
Ik gebruik niets. Heeft de dealer gedaan. Zal de laatste keer zijnSuper mooi!! Ff vraagje, welke bandenpolish gebruik jij?
Verstuurd vanaf mijn SM-S916B met Tapatalk
Knappe velgen!Vandaag de zomerwielen gemonteerd. 22inch MAK Speciale in Gloss Black met 265/35/22 Pirelli’s.
Bekijk bijlage 102790
Hahaha! Ok, een overactieve dealer. Dat zie je niet vaak. Meestal krijg je je auto terug met gore velgen enzo. In ieder geval super gave wielen!Ik gebruik niets. Heeft de dealer gedaan. Zal de laatste keer zijn![]()
Wat ik mij afvraag: hebben die Mak 22" veel invloed op het rijbereik ten opzichte van van je vorige velgen? Hoeveel inch had jij ervoor?Even een update mbt het onderstel van mijn RS. Afgelopen week de auto met ca 30mm laten verlagen met voor 10% en achter 20% soepeler veren. Wat een verschil! Ipv keiharde stuiterbak is het qua looks nu een echte 5drs coupé en rijdt die stukken comfortabeler. Had al vaker gehoord dat verlagen bij een EV die werking zou kunnen hebben en dat blijkt! Misschien niet waar een gemiddelde SUV (als je de coupé daar al onder zou kunnen scharen) rijder naar op zoek is, maar ik het er qua rijden in elk geval blij mee.
Hoi Neusie,Even een update mbt het onderstel van mijn RS. Afgelopen week de auto met ca 30mm laten verlagen met voor 10% en achter 20% soepeler veren. Wat een verschil! Ipv keiharde stuiterbak is het qua looks nu een echte 5drs coupé en rijdt die stukken comfortabeler. Had al vaker gehoord dat verlagen bij een EV die werking zou kunnen hebben en dat blijkt! Misschien niet waar een gemiddelde SUV (als je de coupé daar al onder zou kunnen scharen) rijder naar op zoek is, maar ik het er qua rijden in elk geval blij mee.