Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
@Ad928 Minimum laadniveau wil zeggen dat dat het percentage is tot waar de auto gaat laden als je de auto aansluit.
Je kan zover ik weet alleen tijdens het rijden op de hybride stand een minimum percentage kiezen.
Het enige wat je kan doen is ladingstoestand behouden, maargoed ik rij de accu gewoon helemaal leeg, bij thuiskomst gewoon aan de lader. Zo nauw zal het allemaal niet komen.
Dat heb ik ook inderdaad. Rijd wel altijd elektrisch weg, onderweg over op hybride en op het laatste stuk rijd ik de accu leeg. Bij ca. 80km enkele reis rijd ik ca. 2l/100km. Vind ik een prima resultaat.
klopt, moet mijn reactie iets nuanceren. Doe meestal wat jij idd ook doet, snelweg altijd benzine en de accu leegrijden op weg naar huis (en er dan een sport van maken om meer km te rijden dan de accu indicator aangeeft.
Korte ritten (woon-werkverkeer bijvoorbeeld) rijd ik altijd elektrisch en als ik een langere rit heb, zet ik hem direct op hybride. Dan mag de auto zelf uitvogelen wat het beste is. Had ie maar geen hybride moeten worden
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.