Waaruit kan je dat concluderen? Omdat ik een M2 heb? Koop altijd alles in functie van mezelf … niet voor een ander (tenzij voor mijn gezin) Dat ik ermee opval , dat is iets anders. Dat moet je erbij nemenJij valt toch ook graag op?![]()
goedenavond , ik ben nieuw op het forum , ik ga donderdag mijn Octavia RS phev ophalen , ik heb daar 19 inch velgen onder laten zetten , maar vindt dat het nog wat lager kan , wie heeft er een adres voor het verlagen van mijn nwe auto ?
ik ben wel nieuwsgierig, lijkt wel moeilijk heb al 2 leveranciers gebeld nl , ik hoor het graag .
Airride is inderdaad praktisch, als het werkt. Maatje van me heeft deze winter twee keer kapotte kleppen box gehad, en één keer een balg kapot gevroren. Auto staat binnen trouwens, en het is een set van Null Bar, geen goedkoop spul.
goedenavond , ik ben nieuw op het forum , ik ga donderdag mijn Octavia RS phev ophalen , ik heb daar 19 inch velgen onder laten zetten , maar vindt dat het nog wat lager kan , wie heeft er een adres voor het verlagen van mijn nwe auto ?
ik ben wel nieuwsgierig, lijkt wel moeilijk heb al 2 leveranciers gebeld nl , ik hoor het graag .
Mijn neef zijn X5M staat nu ook nog in Italië met een lekke luchtbalg lekker