Eibach verlagingsveren groepsaankoop!

WoW, dat ziet er mooi uit! Heb meteen de lease maatschappij (Alphabet)gevraagd of ik deze optie na bestelling mag toevoegen......helaas, na contract / bestelling mogen de Eibachs er NIET meer onder. Dus leasers, meteen opnemen bij de bestelling als je interesse in de Eibachs hebt.
 

peterrapid

Forumguru
Of centjes ????? Denk dat dit het eerste is wat mensen tegenhoud alsook ondergetekende dus ik nog eventjes wachten tot eindejaarspremie er is :deuk:
 

Antera

Donateur
WoW, dat ziet er mooi uit! Heb meteen de lease maatschappij (Alphabet)gevraagd of ik deze optie na bestelling mag toevoegen......helaas, na contract / bestelling mogen de Eibachs er NIET meer onder. Dus leasers, meteen opnemen bij de bestelling als je interesse in de Eibachs hebt.

Of gewoon laten monteren naderhand en zelf betalen er is niemand die het merkt en die erover zal zeuren. Ik zie regelmatig lease rijders die het zelf hebben laten doen zonder centje pijn en gezeur of iets anders
 

dvdlely

Forumguru
Of gewoon laten monteren naderhand en zelf betalen er is niemand die het merkt en die erover zal zeuren. Ik zie regelmatig lease rijders die het zelf hebben laten doen zonder centje pijn en gezeur of iets anders

Dat heb ik inderdaad gedaan! En blij ook. Wat ziet hij er machtig mooi uit zo op de parkeerplaats :tegek:
 

Joske

Forumguru
Een Eibach-verlagingssetje é ;)

juist nog goed ingepland zien te krijgen icm mijn werk enzo :)

en ja..

hoe moet ik het zeggen, in BE bestaat tuning NIET é, is compleet illegaal

*kuch kuch*

ga daar dus niet verder over uitweiden, maar je snapt 'em wel zeker é ;)
 
Of gewoon laten monteren naderhand en zelf betalen er is niemand die het merkt en die erover zal zeuren. Ik zie regelmatig lease rijders die het zelf hebben laten doen zonder centje pijn en gezeur of iets anders

Dat is inderdaad ook een optie. Ben erachter gekomen dat niet de LM dwars ligt, maar de werkgever ivm administratieve rompslomp. Probeer het eerst nog even daar. Ik hoop tot snel @Antera :D
 

heusinkveldb

Forumguru
Gewoon zelf betalen en de papierwinkel achterwege laten. Als je het in de lease mee laat nemen, betaal je er onder de streep toch zelf voor...
 

nietje72

Forumguru
een goede planning zodat bepaalde dingen "eventueel" samen "kunnen" gebeuren :tongue:


;)
Is dat inderdaad in te plannen op 1 dag? Dat is namelijk mijn wens voor binnenkort en scheelt een hoop tijd en Competion 102 als dat gaat lukken.

Ik kan niet wachten als ik de resultaten van @dvdlely en @adee zie. :thumbsup:
 

Renzo4000

Forumguru
@030 dat ligt maar net aan de regeling. Wij krijgen een mobiliteitsbudget. Oftewel een x bedrag om mobiel te kunnen zijn(benenwagen, fiets, step, prive auto, trein, etc). Dus als ik het bedrag niet volledig op zou maken aan een leaseauto dan krijg ik dat gewoon bij mijn salaris erbij. In de regel is het belastingtechnisch wel interessanter om het bedrag op te maken aan een leaseauto.
 
Bovenaan Onderaan