Eibach verlagingsveren groepsaankoop!

adee

Senior Member
@Antera En die zijn vanwege de multilink achteras een wat grotere uitdaging voor je ;) De veren vervangen met zo'n starre achteras is echt zo gedaan :D(als je weet waar je mee bezig bent en daar heb ik wat jou betreft geen enkele twijfel aan) :thumbsup:
 
Laatst bewerkt:

octaafje IV

Actief lid
Het was weer een plezier om het te regelen voor jullie. Het kont tegen kont effect geeft nogmaals weer hoe groot het verschil is en vond dit wel een mooie manier om dat te laten zien. Op naar de volgende RSen volgende week
.
Zijn hier ook nog spacers op geplaatst?

Beste @Antara, heb jij wellicht ook een advies voor een betere kwaliteit schokdemper (b.v. Koni o.i.d.) i.c.m. met deze Eibach verlaging? M.n. op de starre achteras lijkt mij dit een simpele montageklus. Er schijnen tegenwoordig van die schokdempers te zijn die kleine oneffenheden juist gladstrijken en bij grotere oneffenheden stugger reageren.
 

adee

Senior Member
@peterrapid Je gaat het rijgedrag van je wagen niet terugherkennen :tegek:. Zojuist kwam ik terug van een stuk rijden en man, man wat rijdt dat fijn! Wat kan ik bochten nu fijn nemen en wat kan ik de weg goed voelen! Ben er echt heel blij mee! Ik wens je vast een mooie terugreis en als ik jou was, zou ik fijn een stuk omrijden :D Veel plezier vast!
Freude am Fahren mag dan wel de slogan van een ander merk zijn maar ik heb het zeker ook in mijn verlaagde Skoda :jaja:
 
Laatst bewerkt:

rouwehand

Senior Member
@dvdlely & @adee , mooi resultaat.
De rij-ervaring zonder Eibach heb ik niet, auto is direct met Eibach verlaging geleverd.
Wat ik een nog betere ervaring vind als je Drive set up stand Sport zet.
Dan is de wegligging in bochten nog strakker :thumbsup:
 
  • Leuk
Waarderingen: adee

Joske

Forumguru
@adee

als ze een verlaging niet merkt... dat bevestigt alleen maar de kwaliteit van een Eibach-set én wat houdt je nu nog tegen voor een chipje er in te planten :D
 

adee

Senior Member
@Joske Zo kun je er inderdaad ook tegenaan kijken :) Die chip staat inderdaad ook nog op het lijstje :jaja: Eerst even de motor goed losrijden alvorens ik hem laat kietelen.
 
Bovenaan Onderaan