Eibach verlagingsveren groepsaankoop!

dvdlely

Forumguru
@Antera wees me erop dat er een hoop mensen waren die graag een eibach setje onder hun O3 willen hebben. Als er genoeg animo voor is, kunnen we een leuke groepsaankoop regelen. Dat scheelt toch weer munten!

De volgende personen zijn in ieder geval in voor een groepsaankoop:
@dvdlely
@peterrapid
@Gizzmo
@philip
@Tuur71 (waarschijnlijk)

Graag in dit topic dit lijstje citeren en jezelf toevoegen, zo houden we een goede lijst.
 

Bean77

Nieuw lid
ik hou dit topic even in de gaten. Ik heb waarschijnlijk ook interesse. Auto komt medio/eind november.
 

adee

Senior Member
Ja, ik ook.
@Antera: Kan ik de correcte aslasten ook van de RDW site afhalen? Daar staan ze namelijk ook vermeld maar ik weet niet of ze correct zijn aangezien ik ze nog niet met de sticker in de deurstijl heb kunnen vergelijken.
Aslasten op RDW site zijn:
voor: 1000 kg
Achter: 970kg
 

Noord26

Forumguru
Ik wacht even de reactie van de topic-starter af. Zou in mijn optiek vreemd zijn om een groepsaankoop te beperken tot een bepaalde type auto.
 

Antera

Donateur
@Noord26 en TS de groepaankoop gaat gelden voor Eibach en voor alle Skoda's. Eventueel ook andere VAG auto's van vrienden/Familie mogen mee profiteren hiervan

@adee je kan die daar vanaf halen als je kenteken hebt, maar ik blijf een voorstandig voor dubbel check op de stikker en als je de auto hebt is dat 2 minuten van je tijd :-)

Omtrend de de genoemde actie zal ik even wat voorbeelden weg zetten hier omtrend de veren en de montage:

Octavia 2 Advies € 209 Actieprijs € 169
Octavia 3 Advies € 236 Actieprijs € 189
Fabia 6Y2 Advies € 209 Actieprijs € 169
SuperB alle Advies € 261 Actieprijs € 209
Rapid Advies € 240 Actieprijs € 189

Montage hierbij is voor deze actie € 75 ( excl uitlijnen wat ik ook kan regelen indien gewenst. Maatje van me doet dat voor € 75

Indien er meerdere sets letterlijk tegelijk worden afgenomen kan ik even in gesprek gaan met de leverancier om te kijken of we wat meer kunnen los peuteren.
 
Laatst bewerkt:

ertromp

Forumguru
Ach ja @s-line ik snap het best:

ten eerste moet je de lease rijders een beetje bijstaan in deze donkere tijden met al die onzekerheden rond bijtelling :D Iedere euri verdient is er 1

ten tweede er zijn hier ook forumleden die het super vinden om aan te sluiten bij een groupbuy bijvoorbeeld inlaatkanaaltje reinigen toch ;) Misschien ook om kosten te besparen :pieker:


Welke groupbuy's nog meer gaan komen?! Misschien wordt die krik voor velen weer interessant met al dat verlagen hier: :deuk:

http://www.skodaforum.nl/forum/i/li...ltra-low-eventueel-poging-tot-groupbuy.22494/
 

Archie

Senior Member
Nu ben ik even lui (het staat vast in het Eibach topic) maar ik denk dat sommige dit ook willen weten hier; heeft er iemand ervaring met leasemaatschappijen (in mijn geval Alphabet) en gezeur/garantie/eigen risico's als je door een non-dealer aanpassingen laat doen aan je auto?

In dit geval vetrouw ik @Antera op basis van de verhalen, maar moet toch 4 jaar met de LM door één deur kunnen :D
 

dvdlely

Forumguru
Nu ben ik even lui (het staat vast in het Eibach topic) maar ik denk dat sommige dit ook willen weten hier; heeft er iemand ervaring met leasemaatschappijen (in mijn geval Alphabet) en gezeur/garantie/eigen risico's als je door een non-dealer aanpassingen laat doen aan je auto?

In dit geval vetrouw ik @Antera op basis van de verhalen, maar moet toch 4 jaar met de LM door één deur kunnen :D

Mijn LM vind het helemaal prima! Die vind het zelfs veel mooier haha
 

Smarron

Actief lid
Nu ben ik even lui (het staat vast in het Eibach topic) maar ik denk dat sommige dit ook willen weten hier; heeft er iemand ervaring met leasemaatschappijen (in mijn geval Alphabet) en gezeur/garantie/eigen risico's als je door een non-dealer aanpassingen laat doen aan je auto?

In dit geval vetrouw ik @Antera op basis van de verhalen, maar moet toch 4 jaar met de LM door één deur kunnen :D
Ik zit bij Alphabet en mocht hem verlagen, maar alleen als dit door de dealer werd gedaan. Kosten bij de dealer vergeleken met de prijs van Antera even iets meer dan het dubbele, dus echt een goede actie! Ik ben wel een schijterd, dus bij de dealer laten doen (had nog ruimte in mijn leasebudget, dus dat doet geen pijn), maar de LM's houden echt niet bij of een auto verlaagd is of niet.
 

s-line

Forumguru
Ach ja @s-line er zijn hier ook forumleden die het super vinden om aan te sluiten bij een groupbuy bijvoorbeeld inlaatkanaaltje reinigen toch ;) Misschien ook om kosten te besparen :pieker:
Die verwachte ik al hoor! Maar ik was hier al mee bezig totdat @Corné de Kluijver op de proppen kwam met Celtemp en dat is voor mij een stuk makkelijker als Hans Sloot. Geen geld kwestie in ieder geval!:D

Ontopic;al de greenline's die zijn toch al verlaagd, en nog lager is toch onrijdbaar!;)
 

rvanh

Lid
Kan er iemand foto,s voor en na Eibach plaatsen. Ik heb waarschaanlijk interesse. Wat zijn de voor- en nadelen van Eibach?
 
Bovenaan Onderaan