Eibach verlagingsveren groepsaankoop!

s-line

Forumguru
@Noord, ik zou het ook wel aan durven hoor op jouw orginele dempers. En mochten ze toch gaan lekken(wat ik denk dat wel mee zal vallen)zet je er daarna toch andere dempers op. Maar als ze snel zouden gaan lekken waren ze toch al op zijn eind en een demper kan altijd spontaan gaan lekken. Ik heb zelfs bij mijn kw set al een keer nieuwe dempers erin omdat er 1 begon te zweten/lekken na 23000 km. Dus dat kan altijd gebeuren ook met nieuwe dempers.
 

dvdlely

Forumguru
Loopt wel lekker zo he. :yeah:

Iedereen die interesse heeft in deze deal, dient dit wel te bevestigen en te bestellen bij @Antera Het kan uiteraard niet uitgesmeerd worden over de komende maanden, dan is het ook geen groepsaankoop namelijk.

Dus ben je geïnteresseerd en wil je de Eibach veren hebben. Bestel ze dan meteen bij Antera. Dat kan je mailen naar info@lowering.nl


Deze actie loopt t/m 17 oktober.
 
Laatst bewerkt:

Klaasje

Forumguru
Loopt wel lekker zo he. :yeah:

Iedereen die interesse heeft in deze deal, dient dit wel te bevestigen en te bestellen bij @Antera Het kan uiteraard niet uitgesmeerd worden over de komende maanden, dan is het ook geen groepsaankoop namelijk.

Dus ben je geïnteresseerd en wil je de Eibach veren hebben. Bestel ze dan meteen bij Antera. Dat kan je mailen naar info@lowering.nl


Deze actie loopt t/m a.s vrijdag 10 oktober.

@Antera: je hebt mail :-)
 

Noord26

Forumguru
@Noord, ik zou het ook wel aan durven hoor op jouw orginele dempers. En mochten ze toch gaan lekken(wat ik denk dat wel mee zal vallen)zet je er daarna toch andere dempers op. Maar als ze snel zouden gaan lekken waren ze toch al op zijn eind en een demper kan altijd spontaan gaan lekken. Ik heb zelfs bij mijn kw set al een keer nieuwe dempers erin omdat er 1 begon te zweten/lekken na 23000 km. Dus dat kan altijd gebeuren ook met nieuwe dempers.

Kosten montage en uitlijnen zijn €150,- bij Mark. Als de dempers zouden gaan lekken moet dat nog een keer afgetikt gaan worden (zelfs meer denk ik, omdat dempers wat meer werk is). Zou zonde zijn omdat 2keer af te moeten gaan tikken. ;) Vandaar mijn vraag.
 

s-line

Forumguru
Kan hij vast ook wat mee doen hoor. En anders haal je toch een paar goede nieuwe sportdempers ergens anders!;)
 

Bean77

Nieuw lid
huh? gisteren eerste post voor een groep en nu moet iedereen persoonlijk binnen een deadline zich bij Antera melden?

Anyway aangezien mijn auto in november geleverd gaat worden zal dit het niet worden helaas en zal ik mijn dealer eens lief aankijken om daar e.e.a. maar te regelen.
 

dvdlely

Forumguru
huh? gisteren eerste post voor een groep en nu moet iedereen persoonlijk binnen een deadline zich bij Antera melden?

Anyway aangezien mijn auto in november geleverd gaat worden zal dit het niet worden helaas en zal ik mijn dealer eens lief aankijken om daar e.e.a. maar te regelen.

Klopt. Een deadline wil ik het niet noemen, maar anders kan er ook niet besteld worden. En er staan komende periode een hoop eibach montages op de planning bij @Antera en zonder bestelde eibachjes valt er ook weinig te monteren. Vandaar. :)
 

Antera

Donateur
Laat Mark de complete sets maar eens in de aanbieding gooien! ;)


krijg je daarop toch ook gewoon een actieprijsje prima hoor./ Wil je dan de B12 prokit?

@Bean77 @dvdlely

omtrend de deadline is wel erg voorbarig en vind dat iedereen ervan mee moet kunen profiteren, maar diegene die zich voor ik zeg 17 Oktober 2014 melden via de mail dat je mee willen doen voor deze actie. Of de auto nu later geleverd word of niet kan gewoon gebruik maken hiervan.

Dus komt je auto pas januari laat het gewoon alvast weten via de mail dan komt het helemaal goed tegen die tijd
 
Laatst bewerkt:

s-line

Forumguru
Compleet setje @Noord26 € 579 excl de montage enz
Daar heb je ook een AP schroefset voor! Kan je zo laag of hoog als je wilt.
Mijn collega heeft deze set ook en rijdt en voelt net zo comfortabel als mijn kw-set en stuurt perfect. Ik ga waarschijnlijk deze set overnemen want zijn auto gaat eruit. Ik wil deze ook testen op mijn superb. En eens kijken wat het verschil daadwerkelijk is.
 

Noord26

Forumguru
@s-line : Idd, ik zie een AP schroefset voor €100,- minder op de site staan. En die kun je naar wens op hoogte instellen wat je met een B12 Pro kit niet kan..

Het is ook niet dat er momenteel overigens iets mis is met de auto qua stuurgedrag en er een set onder moet. Bevalt gewoon zeer prettig momenteel. Alleen als er een set onder komt willen we nog lang met de auto blijven rijden en waarom zou je bijna 600 uitgeven aan een set die niet verstelbaar is dan tov een goede set voor duidelijk minder en die wel verstelbaar is?

Iemand trouwens ervaring met verschil tussen 'Greenline' veren of Eibach?
 
Ik heb enige tijd geleden een Eibach pro kit onder m'n Octavia laten plaatsen.
Ben er zeer tevreden over wel wat stugger.
Met de caravan van 1400 KG helemaal top. Niet slingeren ook niet bij inhalen en of ingehaald worden.
Hierbij wat foto's van de combinatie Foto 1 met Eibach foto 3 zonder.auto hangt niet door. Kogeldruk 80 kg helemaal top.
image.jpg image.jpg
image.jpg image.jpg
 

Antera

Donateur
Idd ap is dan ook zeker een optie. Ap rijd erg goed vind ik verschilt wel per type auto. Maar is zeker eem optie
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Antera

Donateur
@EdK citigo heeft ook veren geen probleem 155 voor deze actie

Yeti en Roomster helaas niet niet gangbaar
 
Bovenaan Onderaan