Eibach verlagingsveren groepsaankoop!

:tegek:ik ga als het goed is zaterdag m n auto halen en ik denk dat ik hem ook ga verlagen want vindt hem vrij hoog staan dus ben ook geintereseerd:cheer:
 
Laatst bewerkt:

auriga

Forumguru
Heeft dit überhaupt zin op een O3 Greenline ?

"Om de luchtweerstand terug te dringen heeft Skoda de Octavia Greenline verlaagd. Dit heeft een gunstig bijeffect op het weggedrag, maar evengoed neigt het onderstel eerder naar comfortabel dan naar sportief. Dit overigens zonder een al te gezapige indruk te maken"
(Bron: autoweek)

(En nee ik heb niet het hele eibach draadje doorgelezen)
 

Antera

Donateur
PON zegt over de greenline dat ze het onderstel hebben aangepast zodat deze niet meer lager op zijn wielen komt te staan en toch de eigenschappen heeft van een Green-Line onderstel :maakmegek:

p.s. voor deze actie deze word eind volgende week door TS afgerond en kunnen we concreten afspraken gaan maken. Eventueel een verlagingsdagje waarbij alleen maar skoda's komen en zal dan met de uitlijner eens kijken of deze ook een dagje standby wil staan :-)
 
Laatst bewerkt:
Volgende week mag ik om mijn O3 Combi bij mijn werkgever in Polen, So i'm in. Ik ga niet moeilijk doen voor +/- 250,00 EUR :pardon:.
 

CDK

Forumguru
Dat beloofd weer een super geslaagde actie te worden @Antera :thumbsup: zit er ook een montagemarathon aan vast gekoppeld? ;)
 

Noord26

Forumguru
Interessant! Echter denk ik niet dat de originele dempers dit gaan trekken (icm het verlaagde -15mm onderstel) na 120-125Dkm als er nu Eibach onder komt..
 

micky

Forumguru
@Noord26 ik heb met de A4 170.000km gereden met de Eibachs (-3,5 cm) zonder 1 centje pijn.

Edit, of bedoel je als je ze er na 120.000km met -1,5cm alsnog monteert? ook daar heb ik ervaring in en nooit problemen mee gehad.
 

Noord26

Forumguru
@micky

Ik heb er nu 120-125Dkm op zitten met het standaard verlaagde onderstel vanaf-fabriek met originele dempers en (Greenline) veren. Dus ik ben idd een beetje bang dat de dempers het dan opeens niet meer houden met nog iets meer verlaging (Eibach -25/30mm?)..
 

pr0mo

Lid
Ik ben ook erg geïnteresseerd en zet me maar op de lijst, had al op de planning staan om VCDS aanpassingen doen bij Antera. De levering van mijn O3 combi is helaas pas in december.
 

adee

Senior Member
:ot:
@Noord26 N.a.v. van de tekst in jouw signature: ik hoop dat die vis een haring is; dan hoeft ie wat mij betreft niet zo lang te lijden ;)
 

Joske

Forumguru
idd dat is vroeger reeds aangegeven, <30k km is uiterste "veilige" grens MAAR Mark heeft ook aangegeven dat hij er al gemonteerd heeft op exemplaren waar er >120k op de teller stond en al 80k km zorgeloos rondbollen. Het is gewoon kwestie van het te "weten", dat het risico op lekke dempers bestaat, het is geen gegeven feit dat het zo zal zijn :)
 
Bovenaan Onderaan