Canon-Eye
Donateur
Terugroepactie voor mijn 2011 F2 dateert uit 2016, dus als er nu niks is vermeld dan zal het uitgevoerd moeten zijn...Wanneer zou iedereen de melding(en) voor het eerst gekregen moeten hebben?
Terugroepactie voor mijn 2011 F2 dateert uit 2016, dus als er nu niks is vermeld dan zal het uitgevoerd moeten zijn...Wanneer zou iedereen de melding(en) voor het eerst gekregen moeten hebben?
Ok dan kan ik met een gerust hart laten tunen en egr wegschrijvenTerugroepactie voor mijn 2011 F2 dateert uit 2016, dus als er nu niks is vermeld dan zal het uitgevoerd moeten zijn...
Volgens mij is de motor nu officieel de noodloop in gegaan. Ze komen niet meer boven de 100 uit, klopt dat icm noodloop?
Ze willen de klep nu alsnog zelf laten vervangen, wat ik natuurlijk niet erg vindt, maar is het wel echt nodig als we 'm ook kunnen wegschrijven en tunen?
Dus der zit nu voor die prijs ook nog sirene en zwaailichten bij ???Auto gaat weer als de brandweer, ook onder de 2500 toeren!
Ik heb echt een heeeele fijne garageDus der zit nu voor die prijs ook nog sirene en zwaailichten bij ???![]()
Ja maar nu maak je ons wel erg nieuwsgierig.......![]()
Misschien een 'domme' vraag.
Ik heb zelf een faab 2 combi uit 2014. Zijn hier ook de perikelen met de EGR-klep?
Ik heb dus geen Diesel, wel een Benzine. Speelt dit probleem dan ook?
Zijn nadelen van wegschrijven EGR??