Echte vermogen Skoda Octavia 3 Greenline 1.6 tdi, rollenbanktest?

lugolux78

Forumguru
Ik weet dat de 2.0 150pk TDIcr in een nieuwe A3 op 163pk geklokt werd.
Ik heb ook het vermoeden dat de mijn meer dan de 150 pk heeft (Er is ook nog eens meer power beschikbaar als ie roet aan het eten is :D .
Trouwens in ECO mode heeft ie nog geen 20 pk althans zo voelt het hahaha. Volledig afgeknepen.
Schakel je tijdens plankgas geven over naar SPORT mode dan merk je echt een verschil, wat gevoelsmatig onderbouwt kan worden met meer paardjes die vrij komen :)
 

Vlooij

Nieuw lid
Ik wil die van PeterBaarlo ook ;). Overigens gaat die van mij ook rap.... geen klagen. Wintersport, vol beladen met 4 volwassen kerels, makkelijk over de 200 km/u op de teller, daarna was er verkeer, dus kon nog wel iets verder. Ben ook benieuwd hoe hard hij gaat als hij niet beladen is. Nog even afwachten voor ik over de grens ga.....
 
@Peter Baarloo, kun je misschien wat meer info verschaffen over de door jou genoemde externe box van JD zoals bv. de kosten, de toename van het vermogen en het koppel en het gemak danwel ongemak waarmee de box kan worden verwijderd en in hoeverre deze na verwijdering nog traceerbaar is als zijnde aanwezig geweest? Alvast bedankt.
 

CDK

Forumguru
@Funmale, de zoekfunctie al eens gebruikt? Er is echt al heel veel over geschreven. Monteren en demonteren in luttele minuten en bij problemen eerst demonteren voordat je garantie gaat claimen, dan komt het in 99% van de gevallen goed heb ik @Race Eend hier eens zien schrijven. Alles is traceerbaar, het is een illusie om te denken dat het niet zo is, alleen zonder reden zal geen monteur daar naar op zoek gaan, ze zijn tenslotte geen opsporingsambtenaar. ;)
 
Laatst bewerkt:

Vlooij

Nieuw lid
Zat vandaag een beetje te googlen en vond wat tuning bedrijven, waaronder PK Tuning in de Meern (bij mij om de hoek). Ik heb hier totaal geen ervaring mee maar voor 250 euro 30pk en 60 nm meer klinkt interessant! Is hier een addertje?
 
Bovenaan Onderaan