Dus...

tritus

Senior Member
Dit is niet het uitzicht wat je wil hebben in je superb van 2,5 maanden oud....

Bijlagen

• image.jpeg
    image.jpeg
    943,4 KB · Weergaven: 645

Spierings

Forumguru
Zo laat nog in de file met een ANWB bus voor je die je uitzicht verpest in je zo goed als nieuwe superb;)??

Maar het is natuurlijk balen als hij nu al kapot is....

tritus

Senior Member
Ik reed vanavond rond 1900 op de snelweg en opeens was het net alsof het contact werd uitgezet waardoor de motor uitging. Ben net thuis met een leenauto. Maandag mag de garage kijken wat er aan de hand is... De wegenwacht dacht iets van een nokkenassensor of iets van de brandstofpomp. Ze hadden de computer nog uitgelezen en deze gaf geen foutmeldingen. Best balen dus....

Spierings

Forumguru
Balen, ben benieuwd wat het zal zijn....
Die nokkenassensor zal het niet zijn, dan slaat deze wel storing op, lijkt dan eerder op brandstof probleem.....maar je zal het maandag wel horen....

tritus

Senior Member
Ja inderdaad. Misschien heeft het iets te maken met het stotteren wat hij af en toe deed? Alsof hij heel soms een slag miste. Beetje lastig uit te leggen. Is al eerder hier besproken. Nou ja, maandag maar even afwachten.

Taffy

Forumguru
Is K*#¥k inderdaad ....
Succes , morgen en maandag. De onwetenheid is t ergste denk ik zo..

Cordoba

Forumguru
Ik dacht even dat je achter een gekapseisd Wegenbusje stond.;) Voorlopig even rustig ademhalen en afwachten wat er nu echt aan de hand is. Als je geen foutmeldingen hebt, denk ik vooral aan ergens een los contact of draadbreuk (kan zelfs zijn dat de ECU even geen spanning heeft, of geen massa dat heeft hetzelfde effect).

eeuwige_student

Actief lid
Hopelijk vinden ze snel de echte oorzaak en wordt het niet een gevalletje onderdelen wisselen totdat ze het hebben gevonden! Dit hoo je niet bij een nieuwe auto mee te maken.

tritus

Senior Member
Dat hoop ik inderdaad ook niet. Weet overigens uit eigen ervaring (ben storingsmonteurs geweest in het verleden) hoe lastig het kan zijn om soms de oorzaak van een storing te vinden, zeker als het om een nieuw product gaat.

Maar ik ga er vooralsnog eerst maar eens van uit dat ze deskundige monteurs in dienst hebben bij mijn garage. Hopelijk rijd mijn s3 weer snel. Heb nu een Ford focus meegekregen van 3 maanden oud. Het rijd, Maar je merkt wel dat je erg snel went aan de luxe van de superb....

ertromp

Forumguru
Daar zit je niet op te wachten met een nieuwe auto maar kan met elk merk gebeuren. Ben benieuwd naar de diagnose

CDK

Forumguru
Oeps wat vervelend @tritus. Ik las dat er ook bosjes Golf GTE's spontaan uitvallen, VAG heeft momenteel een mindere periode geloof ik... Hopelijk valt het mee en is het spoedig vakkundig opgelost!

Bovenaan Onderaan