Dus toch een facelift!

Michel

Forumguru
Is er hier een Tjech in de zaal?

http://www.novinky.cz/clanek/147628-exkluzivne-facelift-octavie-tajne-informace-z-automobilky.html

In snap er weinig van, maar wat ik er uithaal is dat common rail op diesels zal worden toegepast en dat men bij Novinky ook PhotoShop heeft aangeschaft.

Ik spreek het niet, maar heb maar eens Google Taalhulpmiddelen hierop losgelaten. Het wordt dan nog een letterbrij, maar wordt iets leesbaarder:

"Drie belangrijke wijzigingen, volgens onze bronnen is er verschil van mening faceliftovanou Octavia - spiegels, lampen en waarschijnlijk mlhovky.

Het wordt als maar in feite Octavia?
Tot nu toe is niet bekend.

Tot nu toe zijn er geen aandacht van journalisten en het publiek is het invullen van de laatste proef rijden voor de start van de serie. Naar alle waarschijnlijkheid is de faceliftovaná Octavia toont in oktober op de Paris Motor Show.

De tijd waarin bijna alle auto wordt geleverd met een facelift, een kleine verbeteringen, net plaatsgevonden.

Waarschijnlijk is de grootste verandering is het ontwerp van een nieuw front koplampen, die nu dichter bij de vorige generatie van de Superb. Voor de Octavia ook krijgt achteruitkijkspiegels. Achterlichten blijven hetzelfde, alleen om te verdwijnen uit het midden smalle lijn.

Octavia moeten krijgen een nieuwe motor - koncernový 1,4 TSI, die "dopován" superkrachtige en compressor. Handhaving kan bewegen, alsmede voor de Superb, de waarden van 125 paarden (92 kW) en 200 Nm van de revolutie van 1500.

Hij spreekt over de vervanging turbodieselů common-rail systeem (in plaats van het huidige systeem van pomp-sproeier), maar we beschikken niet over deze informatie bevestigd. Spekulací is ook de inzet van šestiválcového benzinemotor 3,6 FSI (260 k) voor de uiteindelijke versie van de RS.

Omlazenou Octavia u met uw eigen ogen zie je de auto aan het begin van de maand oktober in Parijs. Tot de verkoop moet worden gegeven aan het begin van 2009.

Voorts zal worden gevolgd door een kleine sport utility model Yeti (zie seriële versie in Genève in maart 2009?) En voor het komende jaar Superb versie van het landgoed. Setkáme met hem waarschijnlijk in de herfst van Frankfurt Motor Show. "



Die 1.4 TSI benzine motor, dezelfde als in de nieuwe Superb, lijkt me een aantrekkelijke motorisering voor de Octavia ter vervanging van de 1.6 FSI.
 

Fabia

† In Memoriam
Dit doet me denken aan die gebruiksaanwijzingen die je vaak krijgt bij electrische apparaten en waar je totaal niet wijs uit wordt. Erg krom nederlands vaak.
 

hekko

Lid
.
translateservererror.jpg

.
 

LenK

Forumguru
Wijsheid verkondigd op het Autoweek forum:

27-09-2008 15:11 zei:
Nog wat ander Skoda nieuws dat ik van de dealer hoorde: vandaag is de laatste dag dat de Octavia II in het pre-facelift model kan worden besteld naar wensen van de klant. Vanaf maandag kan alleen nog maar het gefacelifte model besteld worden naar eigen inzicht. Dus vanaf maandag een pre-facelift model kopen? Dan zul je het moeten doen met de voorraad die nu in het land staat.
 

Tallguy

Forumguru
Vandaag in de S2 gereden en daarna nog ff met de verkoper staan te kletsen.

Hij heeft de nwe Octavia al gezien in Parijs. Ding komt in januari in de showroom.

Wat hij kon zeggen is dat de neus ongeveer dezelfde neus zal zijn als op de S2 zit. Dit geldt ook voor het dashboard.

We moeten dus nog ff geduld hebben.
Zelf was ik erg onder de indruk van de S2 (me wanna have one), alleen staat de S2 nog niet op de leasesite van ons bedrijf :(
De 2.0TDI Ambiente Business zou dan mijn auto worden. Kost iets meer als 35.100euro, maar ik weet helaas dus nog niet de leaseprijs.
Wel is de Business (wderom net als de O2) een ideale leaseauto qua opties.
En duidelijk meer ruimte voorin dan de O2. Zal maandag eens de leasebeheerder aanschieten :disc:
 

Hetzer

Forumguru
De 2.0TDI Ambiente Business zou dan mijn auto worden. Kost iets meer als 35.100euro, maar ik weet helaas dus nog niet de leaseprijs.
Wel is de Business (wderom net als de O2) een ideale leaseauto qua opties.
En duidelijk meer ruimte voorin dan de O2. Zal maandag eens de leasebeheerder aanschieten :disc:

Lijkt me echt verwennerij!!!!!!!!!!!, heb je al wat meer duidelijk van je leasebeheerder?
 
Bovenaan Onderaan