Dummy-uitlaat Kodiaq

Taxichauffeur

Senior Member
@Wilhelm originele Skoda spatlappen :)

1k0.jpg


1k0.jpg
 

BBO

Senior Member
Ik heb bij mijn SIII combi ook de nep uitlaten geplaatst. Ik vind zowel bij de Superb als Kodiaq en Octavia eigenlijk iets onbrak achteraan. Bij de meeste merken en modellen trouwens. Vooraan en op de flacken plaatsen ze chroom accenten en de achterkant vergeten ze of is het budget op.

Voor mij waren die nep uitlaten het gemakkelijkst en goedkoopst om de achterkant knapper te maken. Mijn SII berline had een chroom strip standaard tussen de lichten. Op de greenline zat dit een tijdje niet op. Wat een visueel verschil als je het mij vraagt.

Neem een mercedes c in basis trim, lelijk al je het mij vraagt. Neem hem in avantgarde of elegance dan is hier en daar wat chroom toegevoegd. Wat een verschil en knappe verschijning. Wat accentje kunnen doen.
 
Dikke pluim voor Milotec. Ik bestelde de dummy-uitlaten toen Milotec 3 dagen gesloten was wegens vakantie. Na 3 dagen kreeg ik de faktuur, toen moest ik het bedrag op hun rekening overschrijven want met Frankrijk (waar ik woon) hebben ze geen systeem om on-line te betalen. 10 dagen na bestelling werd het pakje thuis geleverd. Prima service. Nu alleen nog wachten tot de Kodiaq geleverd wordt. Dat duurt blijkbaar iets langer (zal ca. 10 maand worden)
 

Turbo Harry

Actief lid
Thanks, maar jammer dat ze alleen Paypal en bankoverschrijving hebben. Ben ik niet zo'n fan van.
Is er nog een ander alternatief?
PayPal heb ik gewoon aan mijn bankrekening gekoppeld (kost je eenmalig 1 cent ter controle van je bankrekening).

Daarmee schrijft PayPal gewoon direct geld af van mijn rekening nadat ik via PayPal een transactie heb gedaan. Noodzaak tot creditcard koppeling aan PayPal is gelukkig geen sprake meer van.
 
Hi,

Weet er toevallig iemand of (het model van) de ‘Milotec-dummies’ al ergens in chroom verkrijgbaar zijn?
Kan er zelf nl geen gevonden krijgen.

Mvg
 

Rataplan

Forumguru
Toen ik vanochtend m’n vrouw weg zag rijden kwam er rook uit beiden uitlaten. Niks fake!

'k Zou er toch maar vast aan wennen, elektrische auto's hebben ook geen uitlaat... :pardon:
En dan heb ik er totaal geen probleem mee. Laat dan maar lekker kaal!
 
Bovenaan Onderaan