Dummy-uitlaat Kodiaq

Taxichauffeur

Senior Member
3621_0.jpg


Dummy-uitlaten voor de Kodiaq. Mijn vader heeft ze ook op zijn Superb zitten. Wat vinden jullie ervan?

Link naar webshop
 
Laatst bewerkt:

Japanese Power

Donateur
Tja, 69 euro met wat porto is niet schrikbarend veel, het misstaat op de afbeelding niet maar of het in werkelijkheid ook zo fraai is vraag ik me af.
 

Canon-Eye

Forumguru
Zolang het daadwerkelijk fungeert als uitlaat, vind het niet erg om het met een sierstukje een beetje op te leuken - hoewel ik daar zelf niet zo'n behoefte aan heb.
Maar stel je een koude winterochtend voor, net na de koude start, met 2 stoer uitziende pijpen waarvan slechts bij eentje er wat condens naar buiten kringelt..
In mjn optiek valt zo'n auto dan toch ernstig door de mand. :pardon:
De dieselrijder met zo'n neppert doet er daarom verstandig aan om van allebei de binnenkant matzwart te maken, dan wordt hij minder snel 'betrapt'. :pardon:
 

Patbanbu

Actief lid
Ik vind het wel het overwegen waard.
Het oog wil ook wat en ik vind het zonder uitlaat op de een of andere manier toch niet helemaal compleet.
 

CDK

Forumguru
@Corné de Kluijver ik heb die dummy's besteld. Ik bezit niet zoveel geld als jou hè (taxichauffeur....)

Zal een vrachtwagenchauffeur het beter doen denk je? ;)
Voor een paar honderd euro denk ik dat je een heel eind ben om sierstukken te monteren en aan te sluiten op de bestaande demper. De demper zit al overdwars en heeft (bij mij) links en rechts al een uitmonding.

IMG_1361.jpg
 

turboturbo

Forumguru
Ja dan is het minder werk (en geld denk ik) dan dat er maar één uitlaat zit.

Welke Suberb heeft trouwens standaard dit soort 'echte' brute uitlaten zoals deze? De RS en de V6?
 
Bovenaan Onderaan