Dummy-uitlaat Kodiaq

innocenti

Forumguru
Met luidsprekers voor bijpassend motorgeluid en via de Columbus kun je dan instellen waar-ie op moet lijken: de 280pk benzinemotor of de 2.0 diesel... :D
En voor de echte petrolheads met rookgenerator.

Ik vind de sierstukjes van de topicstart er netjes uit zien. Zijn veel beter in verhouding dan de O3 sierstukjes.
 

VanRoyal

Forumguru
:DIk wacht dan liever tot de orginele sierstukken van de sportline er zijn
Ik denk niet dat je die zomaar op een normale Kodiaq kunt zetten. De Sportline heeft veel minder 'plastic' aan de onderkant dan de normale Kodiaq. Dan loopt je bumper aan de achterkant niet meer door in de zijkant, als je begrijpt wat ik bedoel.
 
Taxidriver : Ik vind het zeker niet misstaan. Denk dat ik, eens mijn Kodiaq geleverd wordt (hopelijk binnen de volgende weken), ze ook zou willen bestellen. Laat eens horen of de montage een beetje meevalt. Of meeviel op de Superb van je vader.
 

Cordoba

Forumguru
'k Zou er toch maar vast aan wennen, elektrische auto's hebben ook geen uitlaat... :pardon:

1920px-Elektr%C3%A1rna_Tu%C5%A1imice_II%2C_pohled_na_chlad%C3%ADc%C3%AD_v%C4%9B%C5%BEe.jpg
 

Canon-Eye

Forumguru
@Cordoba, ik snap wel wat je bedoelt - maar dan moet je er niet de koeltorens bijhalen waar je alleen maar stoom uit ziet komen ;) (net als uit de uitlaat van een brandstofcelauto trouwens, maar dat terzijde).

De rookgassen van een elektriciteitscentrale komen uit de schoorsteen ervan en die ziet er heel anders uit. Nog even afgezien van het gegeven dat die rookgassen op zich dankzij de gecentraliseerde produktie ervan efficiënter gereinigd kunnen worden dan bij een over vele auto's verspreide produktie mogelijk is.
 
Bovenaan Onderaan