Duindam - Den Haag

Steven

Nieuw lid
Ik ben de collega van Timothee en ik ben door één bepaalde verkoper (ik zal geen namen noemen) niet even aardig behandeld. Andere verkopers gaven rustig en goed antwoord op mijn vragen, deden zich de moeite om e.e.a. uit te zoeken dus daar geen probleem. Helaas is er één verkoper bij die me niet altijd even rustig en goed te woord heeft gestaan....Ik wacht nu rustig af tot ik de auto kan ophalen (of tot zij mijn O2 komen brengen). Hopelijk maken ze dan e.e.a. goed
laugh.gif
 

Calvin

Nieuw lid
dat goed maken kun je vergeten, lees mijn eerdere verhaal maar. Er kon niet eens een sorry of een excuus af.
1439.gif
 

Exciter

Administrator
Na de gebeurtenissen van de laatste twee dagen heeft het Skodaforum team besloten de recente reacties te verwijderen.
Draadje is weer open.

Let wel op, dat er alleen objectief gereageerd wordt.
Op de man spelen wordt op het Skodaforum niet getolereerd!

Groetjes,

Exciter
 

Dutch4x4

Senior Member
Gelukkig maar. Ook in de toekomst moet iedereen z'n positieve dan wel negatieve ervaringen over Duindam hier kwijt kunnen. Dus fijn dat het draadje weer open is.
 

gpa

Nieuw lid
Het sluiten van het forum is een zwaktebod geweest en was niet nodig geweest als je de positieve reacties niet in het belachelijke getrokken had. Een ieder heeft recht op zijn of haar mening en mag verwachten dat die mening gerespecteerd wordt. Je oproep om objectief te reageren is terecht en ik zou willen zeggen: Verbeter de wereld en begin bij jezelf.
 

Exciter

Administrator
Het sluiten was noodzakelijk, omdat er eerst achter de schermen gediscusseerd werdt over een goede oplossing. Ik doe ook niet zomaar even wat ik wil, ik werk hier toevallig met maar 1155 mensen...

nou, genoeg hierover, dit draadje ging toch over Duindam?
 

gpa

Nieuw lid
De oplossing heb ik nog niet van je gehoord. Ik heb hem al gegeven namelijk: onafhankelijk opstellen.
 

Dutch4x4

Senior Member
gpa, graag twee dingen uit elkaar houden: Exciter als forumhost en Exciter als Skoda-klant.

Als forumhost stelt hij zich hier wel degelijk onafhankelijk op; daar kan ik hier als veelposter van getuigen. Maar dit subforum (overigens ooit ontstaan op mijn initiatief) is er wel eentje waar je je mening kwijt moet kunnen over dealers. Moet Exciter zich als Skoda-klant daarin volledig gedeisd houden? Nee, hij mag daarin net zo goed meediscussiëren en vertellen wat hij heeft meegemaakt. Het is daarin ook maar één ervaring van de vele. Dat er toevallig meer mensen niet altijd tevreden zijn over Duindam, is Exciter niet aan te rekenen. Dat is meer een probleem van Duindam.

Vervolgens is het nogal dubieus om het sponsorschap van S-Point erbij te halen, als zogenaamd teken van afhankelijkheid. Als je het beoordelingsdraadje over S-Point had bekeken, dan had je daarin genoeg kritiekpunten aangetroffen, die zeker niet door onze host zijn gewist.

Dat vervolgens anderen jouw integriteit in twijfel trekken omdat je alleen in dit draadje post, is onze host al evenmin kwalijk te nemen. Ik begrijp zelfs heel goed dat hij het draadje tijdelijk heeft dichtgegooid, omdat het tenslotte geen ruziedraadje is, maar een draadje over Duindam. (Exciter mag dus wat mij betreft deze bijdrage weer weghalen zodra het hier weer normaal over Duindam gaat.)

Dus je kunt hoog van de toren blijven blazen, maar je argumenten zijn voor mij niet steekhoudend. Dat je hier nog eens terugkomt om te melden wat de oplossing is ('onafhankelijk opstellen') terwijl Exciter die vijf posts eerder geeft ('objectief reageren'), versterkt voor mij niet bepaald de indruk dat je hier bent gekomen zonder ruzie te willen zoeken.
 

gpa

Nieuw lid
Ten eerste heb ik het nooit over S-Point gehad en ten tweede verwacht ik antwoord van Exiter.
 
En ten derde begint het gedrag van gpa mij te irriteren. Het lijkt, als ik zijn bijdragen lees, wel of hij alleen maar hier komt om onrust te stoken en ruzie te zoeken. Lijkt mij een aardig moment om deze draad weer eens op te schonen (inclusief deze post)
 

Dutch4x4

Senior Member
</font><blockquote><font class="small">Citaat: gpa</font><hr />

Ten eerste heb ik het nooit over S-Point gehad en ten tweede verwacht ik antwoord van Exiter.

[/ QUOTE ]

Het zou best kunnen dat die andere tevreden Duindam-klant dat heeft gezegd (maar dat kan ik nu niet meer controleren), maar dan blijft de rest van het verhaal staan. Waar Exciter het getuige zijn instemmende woorden blijkbaar mee eens is, dus daar heb je je antwoord. Maar daar wens je kennelijk niet op in te gaan.

En op basis waarvan jij het recht hebt om iets te 'verwachten'?
shocked.gif
crazy.gif
 

Exciter

Administrator
Nou, mijn lontje is best lang, maar toch wel opgeraakt.
gpa is de toegang tot deze website gespert.

Ik doe niet graag aan bannen, maar waar je om vraagt, mag je van mij hebben...

Morgen zal ik dit draadje nog opschonen.

Groetjes,

Exciter
 

deusjevo

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Dutch4x4</font><hr />

En op basis waarvan jij het recht hebt om iets te 'verwachten'?
shocked.gif
crazy.gif


[/ QUOTE ]

aangenaam.gif
473.gif


Ik kreeg een beetje het idee dat gpa hier alleen maar op het forum was verschenen om stennis te schoppen.
Maar ja, hij komt vast terug onder een ander inlognaam.
crazy.gif
 

Daniel

Lid
Gelukkig is ie weg ik irriteerde mij er ook al aan.

</font><blockquote><font class="small">Citaat: deusjevo</font><hr />

Maar ja, hij komt vast terug onder een ander inlognaam.
crazy.gif



[/ QUOTE ]


Dit kan jij toch meteen na gaan Exiter?
 
IP ban ?? Kleine moeite, veel rust op het forum.
Zou het in geval van gpa daar wel een voorstander van zijn.

O-ja, en Exciter, ik deel je mening over duindam, bij mij ging het dan wel niet zozeer over de verkoper, die was wel aardig en nam de tijd.
Ik had de meeste moeite met de oplevering van de auto.
Losse accuklemmen schijnen als ze even loslaten vervelende bijwerkingen te hebben. Je moter stopt dan enzo, dus ook stuurbekrachtiging en remmen.
Daar stuurden ze mij mee de weg op
confused.gif
.
Ook ik had via leaseplan de auto besteld, is me later toch nog duur komen te staan. Er zit wel radiovoorbereiding in de auto, maar dat ding van 150 euro waar een standaard radio in past zit er dan weer niet in.
Ben van mening dat ze vooraf hierover best een belletje mogen doen. Als een auto zonder radio besteld wordt zou ik er op zijn minst een telefoontje aan wagen om na te gaan of dat wel klopt. Hebben ze niet gedaan, ik een week (!) zonder radio rond gereden. Daarna bij Nieuwkoop in Den Bosch laten plaatsen
680.gif
.
Nee, dan de volgende keer maar meer betalen, maar zeker geen duindam meer voor mij.
 
Bovenaan Onderaan