Duindam - Den Haag

purk

Senior Member
</font><blockquote><font class="small">Citaat: purk</font><hr />

[piiieeep], ik moet donderdag er nog langs voor de bij de verkoop afgesproken daklijst en servicemap.........ik ben benieuwd hoe dat afloopt.

[/ QUOTE ]

Oke ik reageer wel op me zelf, ik wil niet drammen! maar waarom is het zo moeilijk om gewoon alles te bestellen en klaar te leggen wat je hebt afgesproken met je klant.
ahum.gif


De daklijst was er en was ook nog heel dus die kon er zo opgemonteerd worden, alleen jammer dat het serviceplan en handleiding niet besteld waren, gelukkig hebben ze het uit een andere auto kunnen halen en een nieuw service boekje erbij kunnen doen. Jammer is het wel, het had ook in een keer gekunt.
blush.gif


Maar ik geloof dat iedereen die commentaar heeft op Duindam het verkeerd ziet
confused.gif
, volgens het geen wat ik op de ramen bij hun heb zien staan, zijn de klanten heel tevreden.

WINNAAR VAN HET KLANTEN TEVREDENHEIDS ONDERZOEK
crazy.gif


Jammer dat het niet bij iedereen zo is...........maar je kunt het niet iederen naar het zin maken.
 

___JC___

Forumguru
Ik zou bijna zelf een keer naar Duindam gaan voor onderhoud zodat ik ook mee kan doen aan deze welles-nietes.
grin.gif
 

higgy

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: purk</font><hr />
Maar ik geloof dat iedereen die commentaar heeft op Duindam het verkeerd ziet

[/ QUOTE ]
</font><blockquote><font class="small">Citaat: purk</font><hr />
Jammer dat het niet bij iedereen zo is...........maar je kunt het niet iederen naar het zin maken.

[/ QUOTE ]
Zie je de tegenstelling?
 
Het valt me wel op dat in ruim 80 posts er nog geen oordeel te vellen is over deze dealer. Ik denk dat ze de pech hebben dat ze veel klanten hebben, zowel tevreden als ontevreden.
Als je namens een leasemaatschappij auto's moet afleveren voor mensen die het halve land door moeten heb je al een achterstand in te halen. De mensen hebben namelijk eerst gezellig met een eigen lokale dealer zitten praten en krijgen dan zo'n groot prijsverschil te zien dat ze de lokale dealer niet blij kunnen maken met een verkoop, maar wel hun eigen portemonnee per maand.
Laten we het gewoon weer over de ervaringen hebben en deze objectief neerzetten.
Zeker omdat we dan bij de nieuwe forumleden/gasten niet als een stelletje..&lt;mod&gt;.. overkomen.
Dit gekibbel zonder einde doet ook het skodaforum geen goed.
Laten we eerder dit doen :
473.gif
 

MrGreen

Nieuw lid
Wat een verstandige man. Ik denk dat je gelijk hebt, Duindam staat bijna bovenaan in de Pon lijsten qua verkopen dus dan heb je veel tevreden en ontevreden klanten. Ikzelf ben super tevreden omdat zij juist wel alle afspraken nakomen en er voor zorgen dat ik altijd kan rijden. Ze regelen zelfs dingen voor mij die niet in mijn lease contract staan. Kortom, top dealer. Anders dan S point maar daar ga ik het niet meer over hebben.
 

Nico

Nieuw lid
WINNAAR VAN HET KLANTEN TEVREDENHEIDS ONDERZOEK, dat klopt helemaal, zeker als het onderzoek in opdracht van Duindam wordt uitgevoerd.
Duindam bovenaan de Pon-lijst, zal ook best kloppen als je auto met heel veel korting aan lease maatschappijen verkoopt, die zie je toch nooit terug met klachten, ze gaan wel naar hun eigen dealers.
 
MRGreen,

Misschien kan je mij dit uitleggen. Je geeft een omschrijving van je vorige auto maar daar klopt gewoon niks van. Ik vindt het niet gek dat er mensen zijn die zo reageren. Ik zal een paar voorbeelden geven:

Ik heb nooit geweten dan er een RS in het donkerblauw bestond. Ook het beige interieur is heel apart ook dat is volgens mij niet leverbaar. Bij welke tuner is de auto getuned? niet erg veel vermogen extra (standaard 180pk)en dan 204 pk in de auto.


<font color="red">&lt;knip&gt;

Modbreak, ook dit stukje tekst weer verwijderd. Met een beetje erge rigoreuze modeting houden we de komende dagen dit topic schoon van flambaits en alles wat als flamebait gezien kan worden.</font>
 

MrGreen

Nieuw lid
Het was een donkerblauwe L&amp;K. 1.8 turbo van 150 naar 204 gechipt. Grappig dat je zo reageert. Was die dag bij Duindam en zag de lichtblauwe RS staan vandaar de vergissing. Overigens is er zelfs een witte RS, inderdaad, bij en door Duindam geleverd. Als ik je teksten lees had ik niet gedacht dat je kon lezen. Waar het hier om gaat is dat er een frustie is die 1 klein akkefietje heeft bij Duindam en die vervolgens mensen opstookt om het forum te verkloten. Hij doet zogenaamd objectief maar is dat niet.

Ik was vandaag bij Duindam voor de introductie van de Roomster en ik kan niet anders zeggen dat het echt top was. Ontzettend druk, ontzettend goed verzorgd en gewoon gezellig.
 
</font><blockquote><font class="small">Citaat: higgy</font><hr />

(laat maar. Zucht)

[/ QUOTE ]
Helemaal mee eens.
 

VEEJAY

Forumguru
jha dit kan echt niet, straks wordt je een forum die niet meer gesponsord wil worden of door PON niet meer serieus genomen wordt. Eeuwig zonde voor dit mooie forum natuurlijk!

my 2 cents
 

purk

Senior Member
Ik weet niet hoor, Het gaat hier toch over ervaringen van verkoop punten, ik geef hier allean maar mijn ervaring met duindam, en die is niet geheel negatief, als je alles goed leest dan weet je als ze zaken wilt doen met Duindam dat dan wel goede afspraken moet maken met ze en zorgt dat je ze die ook nakomen om iritatie te voorkomen.
 

Dutch4x4

Senior Member
</font><blockquote><font class="small">Citaat: VEEJAY</font><hr />

jha dit kan echt niet, straks wordt je een forum die niet meer gesponsord wil worden of door PON niet meer serieus genomen wordt.

[/ QUOTE ]

Is dat zo erg dan? Liever een forum waarin verschillende geluiden zijn te horen dan een forum dat moet censureren om sponsors of Pon tevreden te stellen.

Alleen is er in dit draadje een beetje sprake van pot verwijt de ketel. Mensen vertellen hun ervaringen over Duindam. Daar zijn er een stel niet zo positief van. Prima, want daar zijn het ervaringen voor. Die zijn niet per definitie positief.

Dan komen er een stel Duindam-fanboys opdagen (ik kan ze niet anders noemen) die meteen op de man gaan spelen en iedereen die geen positieve ervaring met Duindam heeft, gebrek aan objectiviteit verwijt. Euh, pardon? Een ervaring is per definitie niet objectief.

Hartstikke fijn dat je positief over Duindam bent, dat horen we graag: liever wel positief nieuws over Skoda-dealers dan niet. Maar noem gewoon die positieve ervaring en ga niet de negatieve ervaringen van anderen misgunnen/ontkennen. Dat geldt omgekeerd trouwens ook - ga niet meteen zitten veronderstellen dat de nieuwe posters medewerkers van Duindam zijn. Da's wel een heel flauwe manier om iemand 'welkom' te heten.

Met de optelsom van positieve en negatieve ervaringen kan vervolgens ieder volwassen forumlid zelf wel z'n conclusie trekken.

Overigens hoeven de bijdragen waarin op de man wordt gespeeld, van mij niet te worden gecensureerd. Dan weten de lezers die later nog eens dit draadje lezen tenminste waarover ik me opwind...
grin.gif
 

Dutch4x4

Senior Member
Ter illustratie:

</font><blockquote><font class="small">Citaat: MrGreen</font><hr />

Ik moest mijn auto bij S point bestellen. Waarschijnlijk omdat ik uit Den Haag kom werd ik honds behandeld. Wat een arrogante mensen daar, alsof het om hen gaat in plaats van om de klant. Slecht advies, verkeerde offertes, foutieve prijs, eigenlijk ging alles verkeerd.


[/ QUOTE ]

Tot zover heel goed mogelijk, los van het feit dat zoiets in het S-Point-draadje thuishoort.

Maar dan ontspoort Mr Green helemaal.

</font><blockquote><font class="small">Citaat: MrGreen</font><hr />

Je wordt in amper verstaanbaar Nederlands te woord gestaan. Als ik de berichten zie die geschreven worden door mensen die ook bij S point moesten bestellen, kan ik me voorstellen hoe het daar aan toe gaat.


[/ QUOTE ]

Ik ben die berichten nog steeds aan het zoeken, dus tot dusver zijn dit alleen maar insinuaties.

</font><blockquote><font class="small">Citaat: MrGreen</font><hr />

Ikzie alleen maar een hoop gefrustreerde mensen die amper goed nederlands kunnen schrijven. Waarschijnlijk dezelfde mensen die mij bij S- Point (stront Point) te woord hebben gestaan. Als iedere mening telt dan moeten jullie ook respect hebben voor mijn mening.


[/ QUOTE ]

Ik wil best respect voor je mening hebben, zodra jij mijn respect verdient door respect te hebben voor de mening van een ander die een negatieve ervaring met je dealer heeft.

En voor opmerkingen als deze heb ik al helemaal geen respect:

</font><blockquote><font class="small">Citaat: MrGreen</font><hr />

Ikzie alleen maar een hoop gefrustreerde mensen die amper goed nederlands kunnen schrijven.


[/ QUOTE ]

Zodra je zelf foutloos Nederlands schrijft, spreken we elkaar wel weer. Zou het daarom zijn dat je het Nederlands niet verstaat dat ze bij S-Point spreken?
 

MrGreen

Nieuw lid
Beste Dutch 4*4,
grappig hoe je mijn berichten ontleedt en ze vervolgens van commentaar voorziet. Wel grappig dat je mij allerlei dingen verwijt terwijl je het impliciet opneemt voor S-Point. Je illustraties zijn ook subjectief, je noemt iedereen die tegen Duindam is een klant met een negatieve ervaring en dus een soort ervaringsdeskundige, en iedereen die voor Duindam is een Duindam - fanboy... grappig maar daar zit toch echt een waarde oordeel in. En vervolgens speel je het op de man door te zeggen dat ik volledig ontspoor. Grappig allemaal, terwijl ik alleen maar reageerde op het feit dat mijn ervaringen met Duindam prima zijn. En je kunt onmogelijk objectiviteit als kenmerk voor dit forum noemen, want zelfs iemand uit Ameland wordt geblokkeerd op dit forum.

Ik vind dat als je negatieve kritiek goedkeurt je positieve kritieken ook moet waarderen en niet die mensen als vaag moet bestempelen. Het komt echt voor hoor tevreden klanten bij Duindam, meer dan 1 zelfs.

Blijkbaar hebben jullie met een hecht vrienden clubje besloten 1 negatieve ervaring zodanig uit te vergroten en dat hier neer te zetten. Hoe noemen ze dat ook alweer... een gemeenschap waar maar 1 waarheid geldt en geen meningen van buitenaf die anders zijn worden getolereerd... Ik zoek het ff op.

Hasta la pasta.
 

higgy

Forumguru
@MrGreen: Dutch4x4 neemt helemaal niets impliciet (=stilzwijgend) of expliciet(=nadrukkelijk) op.

Verder heeft Dutch een uiterst objectief en lezenswaardig stukje geschreven, waarin hij zowel mensen met positieve als negatieve ervaringen noemt en looft. Hij roept zelfs op, om nieuwe leden niet gelijk als Duindam-medewerkers af te stempelen.
Je opmerking: "ik vind dat als je negatieve kritiek goedkeurt je positieve kritiek ook moet waarderen...etc" slaat als verwijt richting Dutch helemaal nergens op: dat DOET Dutch namelijk! Lees zijn stukje nog maar eens.
Ook met je laatste alinea getuig je van pure stemmingmakerij.
En ten slotte: het gebruik van het woord 'grappig' is in jouw geval meer een stopwoordje dan dat het functioneel is. Ik kan me jou, je reactie typende, niet schaterlachend achter je pc voorstellen...

Ik stel voor dat we als een stel grote mensen hier verdergaan, als iedereen dit heeft gelezen schoon ik dit draadje over een week of twee helemaal op. Kritiek op dealers (in dit draadje Duindam) prima, zowel positief als negatief, mits gefundeerd.
Stemmingmakerij door wie dan ook is ongewenst en zal met 1 waarschuwing en daarna een ban gehonoreerd worden.
Wat stemmingmakerij is, is aan de admin en secundair aan de mod's. Ben je het daarmee niet eens, stuur dan een pb aan Exciter en laat je uitschrijven als gebruiker.

Welgemeende groet,

Higgy
 
Bovenaan Onderaan