purk
Senior Member
</font><blockquote><font class="small">Citaat: purk</font><hr />
[piiieeep], ik moet donderdag er nog langs voor de bij de verkoop afgesproken daklijst en servicemap.........ik ben benieuwd hoe dat afloopt.
[/ QUOTE ]
Oke ik reageer wel op me zelf, ik wil niet drammen! maar waarom is het zo moeilijk om gewoon alles te bestellen en klaar te leggen wat je hebt afgesproken met je klant.
De daklijst was er en was ook nog heel dus die kon er zo opgemonteerd worden, alleen jammer dat het serviceplan en handleiding niet besteld waren, gelukkig hebben ze het uit een andere auto kunnen halen en een nieuw service boekje erbij kunnen doen. Jammer is het wel, het had ook in een keer gekunt.
Maar ik geloof dat iedereen die commentaar heeft op Duindam het verkeerd ziet
, volgens het geen wat ik op de ramen bij hun heb zien staan, zijn de klanten heel tevreden.
WINNAAR VAN HET KLANTEN TEVREDENHEIDS ONDERZOEK
Jammer dat het niet bij iedereen zo is...........maar je kunt het niet iederen naar het zin maken.
[piiieeep], ik moet donderdag er nog langs voor de bij de verkoop afgesproken daklijst en servicemap.........ik ben benieuwd hoe dat afloopt.
[/ QUOTE ]
Oke ik reageer wel op me zelf, ik wil niet drammen! maar waarom is het zo moeilijk om gewoon alles te bestellen en klaar te leggen wat je hebt afgesproken met je klant.
De daklijst was er en was ook nog heel dus die kon er zo opgemonteerd worden, alleen jammer dat het serviceplan en handleiding niet besteld waren, gelukkig hebben ze het uit een andere auto kunnen halen en een nieuw service boekje erbij kunnen doen. Jammer is het wel, het had ook in een keer gekunt.
Maar ik geloof dat iedereen die commentaar heeft op Duindam het verkeerd ziet
WINNAAR VAN HET KLANTEN TEVREDENHEIDS ONDERZOEK
Jammer dat het niet bij iedereen zo is...........maar je kunt het niet iederen naar het zin maken.