Duindam - Den Haag

Exciter

Administrator
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Dit kan jij toch meteen na gaan Exiter?

[/ QUOTE ]

als je wist, wat ik allemaal kan...
grin.gif
grin.gif
grin.gif
 

Nico

Nieuw lid
Heb nu 2 maanden mijn O2 TDI via LeasePlan bij (sorry) Duindam, maar nu gelukkig weer in onderhoud bij mijn eigen dealer in Almere. Werd ik toch gebeld door het Nipo, of ik mee wilde werken aan een onderzoek over Skoda. Allemaal vragen over het uitzoeken, de bestelling en de aflevering van mijn auto. Ik heb ze dus voor de moeite maar een 3 gegeven, toch aan het eind gevraagd wie de opdrachtgever was: Bleek dus Duindam te zijn, ze durven wel zeg. Misschien leren ze er iets van.
 

Tallguy

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Dit kan jij toch meteen na gaan Exiter?

[/ QUOTE ]

als je wist, wat ik allemaal kan...
grin.gif
grin.gif
grin.gif


[/ QUOTE ]

Ssst...niet verklappen wat allemaal kan he? Iedereen moet denken dat de Mods hier unlimited HE-MAN power hebben haha
yeah.gif
 

purk

Senior Member
[piiieeep], ik moet donderdag er nog langs voor de bij de verkoop afgesproken daklijst en servicemap.........ik ben benieuwd hoe dat afloopt.
 

MrGreen

Nieuw lid
Ik moest mijn auto bij S point bestellen. Waarschijnlijk omdat ik uit Den Haag kom werd ik honds behandeld. Wat een arrogante mensen daar, alsof het om hen gaat in plaats van om de klant. Slecht advies, verkeerde offertes, foutieve prijs, eigenlijk ging alles verkeerd. Je wordt in amper verstaanbaar Nederlands te woord gestaan. Als ik de berichten zie die geschreven worden door mensen die ook bij S point moesten bestellen, kan ik me voorstellen hoe het daar aan toe gaat.

Gelukkig mocht ik overstappen naar Duindam. Eindelijk een dealer waar je klant bent en blijft. Ook al heb je je auto gekocht. Goed advies, goede prijs, goede offertes en veel informatie. Gewoon leuk om daar mijn auto gekocht te hebben. Een compliment voor Skoda dat dit soort dealers er ook zijn. Ze halen het gemiddelde op dat gekelderd is door de figuren bij S point. Ik kan het een ieder afraden bij S point te bestellen, AFSCHUWELIJK.
 
Heel erg vaag, en toevallig al heel snel na het verwijderen van gpa en die andere knakker. Maar goed, iedereen krijgt kan wat mij betreft een kans krijgen.
@MrGreen: vertel eens, wat heb je gekocht? en doe eens leuk: post er een foto van.
 

MrGreen

Nieuw lid
Ik heb een Octavia 2 Combi 2.0 FSI automaat Tiptronic gekocht. Sport onderstel en Pegasus wielen. Xenon verlichting, leren bekleding (echt top kwaliteit) Pioneer Avic navigatie. Raamschermen, trekhaak en dubbele laadbodem. Echt een top auto. Gitzwart en dan mooie creme kleur bekleding, past mooi bij het 2 kleurige interieur.Ook hier onderscheidt Duindam zich van andere dealers. Je krijgt allerlei slimme adviezen om een auto van € 41.000 wat aantrekkelijker voor de bijtelling te maken. Foto heb ik niet paraat, kan ik regelen.
 

MrGreen

Nieuw lid
Grappig overigens om te lezen dat een positieve reactie als vaag wordt neergezet. Het lijkt wel of jullie ergens op uit zijn. Mijn eerste octavia was een octavia RS. Fantastisch ding, 204 PK (gechipt door de broers) en in donkerblauw met creme kleuren bekleding. Nooit iets mee geweest en ook hier allerlei handige tips en ongelooflijk goede service. Niets vaag, niets GPA helemaal niets mee van doen. Ikzie alleen maar een hoop gefrustreerde mensen die amper goed nederlands kunnen schrijven. Waarschijnlijk dezelfde mensen die mij bij S- Point (stront Point) te woord hebben gestaan. Als iedere mening telt dan moeten jullie ook respect hebben voor mijn mening.

Waarvoor dank. Was nog even vergeten dat de broers kinderstoel (isofix dus geen goedkope) en teflon lakpantser "erbij" deden. Kortom, ook hierover was ik niet ontevreden.
 

___JC___

Forumguru
Het valt mij op dat de mensen die positief zijn over Duindam ook mensen zijn die zich nogal expliciet uitdrukken ten opzichte van de andere forumbezoekers.
Of is dat toeval?
 

VEEJAY

Forumguru
bij Seatonline (goede dealer/slechte dealer draadje), heeft men achterhaald dat er vanuit een seatdealer positief gepost werd haha, zou hier toch niet het geval zijn?
 

rene61

Nieuw lid
Sinds 2 jaar ben ik eigenaar van een SuperB, gekocht bij Duindam. Vergeleken met andere merkdealers was het een verademing om bij dit bedrijf zaken te doen. Proefrit van een paar uur geen probleem, informatie over de wagen zeer uitgebreidt. de problemen die andere forum bezoekers beschrijven heb ik in de afgelopen 2 jaar niet meegemaakt.
Zowel de verkoop als de werkplaats geef ik een dikke voldoende, en ook mijn volgende Skoda haal ikkkkk dus bij Duindam.
 
</font><blockquote><font class="small">Citaat: VEEJAY</font><hr />

bij Seatonline (goede dealer/slechte dealer draadje), heeft men achterhaald dat er vanuit een seatdealer positief gepost werd haha, zou hier toch niet het geval zijn?

[/ QUOTE ]

Hahaha dat zou toch helemaal een mooi verhaal zijn maar gezien het aantal positieve reacties van de verschillende mensen kan ik het me bijna niet voorstellen maar ik weer dat mijn eigen dealer ook zo nu en dan op het forum kijkt dus je weet maar nooit .....
 

MrGreen

Nieuw lid
Grappig dat als je positief denkt of bent over een dealer dat dan gelijk de beschuldiging er min of meer komt dat je van de dealer zelf bent. Nee, ik ben gewoon een zeer tevreden klant, niet meer en niet minder. Blijkbaar zijn een aantal mensen er op uit een slechte ervaring zo uitgebreid neer te zetten en er anderen bij te betrekken, om maar schade aan te richten. Jammer, objectiviteit is op dit forum ver te zoeken.
 

MrGreen

Nieuw lid
Exciter,
ik kan me dit echt gewoon niet voorstellen. De heren Duindam zijn juist ontzettend klantgericht. Ben je zelf niet een beetje onredelijk te keer gegaan tegen één der beide heren?? Wellicht hebben de heren, die beide ongelooflijk gevoel voor humor hebben en adrem zijn, iets tegen je gezegd waardoor je je een beetje klein voelde??

Zorg dat je je objectiviteit bewaard, ik zie teveel mensen op het forum die zich bij jou aansluiten, en letterlijk herhalen wat jij zegt.

<font color="green">&lt;verwijderd door Kensei&gt;</font>
<font color="red">MODBREAK: Hier is al lang en breed over gesproken! Er is niet voor niets kortgeleden iemand gebanned omdat er maar doorgezeurd werd over iets dat, als je goed leest, al lang geleden is gebeurd.
Het volgende geldt voor iedereen in deze thread: Geen oude koeien uit de sloot halen aub!!
</font>
 
</font><blockquote><font class="small">Citaat: MrGreen</font><hr />

Grappig dat als je positief denkt of bent over een dealer dat dan gelijk de beschuldiging er min of meer komt dat je van de dealer zelf bent.

[/ QUOTE ]

Als je de post van Veejay goed leest dan heeft hij het eerst over een (bewezen) feit op SEAT online en vervolgens stelt hij dat er een mogelijkheid zou kunnen bestaan dat dit in het geval van Duindam ook zo zou kunnen zijn. Er is naar mijn (bescheiden) mening geen enkele beschuldiging geuit maar een mogelijkheid en dat is iets heel anders.

En met je opmerking inzake de objectiviteit ben ik ook niet helemaal eens, ik denk juist dat de objectiviteit erg hoog is. Zoveel mensen zoveel meningen
471.gif
 

MrGreen

Nieuw lid
ik heb de post goed gelezen en ook duidelijk beschreven dat er min of meer een beschuldiging ligt hetgeen jij ook beaamt.
<font color="red">
&lt;knip&gt;

MODBREAK: Beetje laat maar toch ook dit stukje tekst maar verwijderd. We houden het allemaal netjes de komende dagen.</font>
 

Tallguy

Forumguru
<font color="red">Iedereen: de mods gaan deze thread goed in de gaten houden. Het is, zoals velen van jullie wellicht weten, kortgeleden even dicht geweest (redelijk uniek trouwens) omdat de beschuldigingen en zwartmakerij alle kanten opvlogen. Dat is niet de bedoeling. Iedereen mag z'n mening geven, maar doe dat gebasseerd op feiten, meningen, maar niet op de persoon. Niet afgeven op elkaar, niet elkaar zomaar zwart maken.

Als het met deze thread wéér die kant op gaat, gaat het wederom dicht en zullen we onderling weer eens gaan brainstormen hierover. Het is toch te zot voor woorden dat dit (schijnbaar) het enige topic is dat de laatste weken uit de hand dreigt te lopen, of niet soms?</font>
ahum.gif
 
Ik heb mijn oorspronkelijke antwoord verwijderd omdat het anders toch een welles nietes spelletje gaat worden en dat is niet de bedoeling.
 
Bovenaan Onderaan