Duindam - Den Haag

Dutch4x4

Senior Member
Nee, dan leg je mijn woorden toch verkeerd uit. Iedereen met een positieve of negatieve ervaring is een ervaringsdeskundige. Ik doe ook helemaal niets af aan jouw positieve ervaringen, daar heb je alle recht op.

Maar waarom doe jij wat af aan de negatieve ervaringen van anderen? Dat is fanboy-gedrag. Want je stelt niet alleen je positieve ervaring tegenover de negatieve ervaringen van anderen, je trekt die negatieve ervaringen ook in twijfel en maakt en passant de mensen zwart die zulke negatieve ervaringen hebben. Dat noem ik ontsporen. Het zou je hebben gesierd als je je daarvan had weerhouden.

Daar komt bij dat er vóór jou ook enkele Duindam-fans in dit draadje opdoken (en verder nergens anders), die meteen op de persoonlijke toer gingen en mensen aanvielen die iets negatiefs over Duindam had te melden. Daarom is het niet zo gek dat er in eerste instantie zo op je is gereageerd, zo van 'Nou, daar heb je er weer een'. Want om nou te zeggen dat je een vriendelijke entree maakte...

Zoals gezegd, het is juist mooi als er mensen tevreden over Duindam zijn, want dan wordt dit een mooi evenwichtig draadje. Maar dan kan ook zonder woest om je heen te slaan naar mensen die een andere ervaring hebben dan die van jou.

En voor wat betreft S-Point: ik hoef het helemaal niet voor S-Point op te nemen, al ben ik tevreden over hun service en ben ik altijd in uitstekend Nederlands te woord gestaan. Jouw mening over S-Point is ook jouw goed recht (by all means, plaats 'm in het S-Point-draadje), maar ga niet mensen die klant bij S-Point zijn, uitmaken voor debielen die niet eens goed Nederlands spreken. Ook dat is weer op de man spelen, niet op S-Point zelf, maar op hun klanten.

Ook al zijn we geen vriendenclubje - ik ken niemand hier persoonlijk - ik wil als veelposter hier best plaatsvervangende verontschuldigingen aanbieden voor het feit dat anderen jou hier 'vaag' hebben genoemd. Als je die accepteert én je hand in eigen boezem steekt, dan krijg je van mij het respect waar je om vraagt.
 

deusjevo

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: MrGreen</font><hr />

Prima. Dan laten we het hierbij

[/ QUOTE ]

473.gif
 

Dutch4x4

Senior Member
</font><blockquote><font class="small">Citaat: MrGreen</font><hr />

Prima. Dan laten we het hierbij

[/ QUOTE ]

Akkoord!
xyxthumbs.gif
 
</font><blockquote><font class="small">Citaat: deusjevo</font><hr />

</font><blockquote><font class="small">Citaat: MrGreen</font><hr />

Prima. Dan laten we het hierbij

[/ QUOTE ]

473.gif


[/ QUOTE ]

Daar drinken we een
473.gif
op.
@Mr. Green: Welkom op het forum
smile.gif
en plaats eens wat foto's van je mooie bolide. Daarvoor is het tenslotte een skodaforum
yeah.gif
 

Tallguy

Forumguru
Zo, en nu laten we het hierbij en hebben we het er niet meer over, ok? Wel mijn complimenten dat jullie het onderling hebben uitgesproken en dat we niet echt (vervelend voor iedereen) hebben moeten ingrijpen. Goed gedaan jongens!
xyxthumbs.gif
 

Tallguy

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Exciter</font><hr />

Ik krijg acuut weer zin in het Skodaforum...
grin.gif


[/ QUOTE ]
worshippy.gif
 
Zoals bekend heb ik hier mijn Skoda besteld. Niets dan lof moet ik zeggen. Ik ben die dag 9 dealers afgegaan. Alleen bij Duindam en De Residentie (Subaru) ben ik zo hartelijk en echt vriendelijk behandeld. Een paar weken later zag ik dat in Duitsland een witte RS geleverd kan worden. Na veel gezeur hebben zij het bij de importeur voor mekaar gekregen dat er een witte RS combi naar NL mag. Ze hebben geprobeerd om de auto in november te leveren, maar toen stond hij nog op de band. Eind november was de auto in Nederland en wederom met hun hulp heb ik de auto toch 1 december geleverd gekregen. Vandaag hebben wij daar Sinterklaas gevierd op hun uitnodiging. Als ik de verhalen zo lees kan ik mij wel voorstellen wat er zich heeft afgespeeld. Maar dat is ook altijd 2-wegsverkeer. Ik heb ze, vooral Patrick, een paar keer gesproken. En dan hoorde ik ook van verhalen die de leasemaatschappij hun flikt (zonder namen te noemen). Daar worden zij ook niet vrolijk van. Hoe dan ook, het kan ook goed gaan. Zoals bij mij. En als ik af ga op de mensen die er vandaag allemaal waren en hoe hartlijk ze allemaal de medewerkers daar bedankten. Dan vind ik dat dat ook eens gezegd mag worden. Ik heb er minstens 300 gezien, tevreden welteverstaan. Dus bij deze, mijn zeer positieve reactie!
 

japiejo5

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: DieBruine</font><hr />

Zoals bekend heb ik hier mijn Skoda besteld. Niets dan lof moet ik zeggen. Ik ben die dag 9 dealers afgegaan. Alleen bij Duindam en De Residentie (Subaru) ben ik zo hartelijk en echt vriendelijk behandeld. Een paar weken later zag ik dat in Duitsland een witte RS geleverd kan worden. Na veel gezeur hebben zij het bij de importeur voor mekaar gekregen dat er een witte RS combi naar NL mag. Ze hebben geprobeerd om de auto in november te leveren, maar toen stond hij nog op de band. Eind november was de auto in Nederland en wederom met hun hulp heb ik de auto toch 1 december geleverd gekregen. Vandaag hebben wij daar Sinterklaas gevierd op hun uitnodiging. Als ik de verhalen zo lees kan ik mij wel voorstellen wat er zich heeft afgespeeld. Maar dat is ook altijd 2-wegsverkeer. Ik heb ze, vooral Patrick, een paar keer gesproken. En dan hoorde ik ook van verhalen die de leasemaatschappij hun flikt (zonder namen te noemen). Daar worden zij ook niet vrolijk van. Hoe dan ook, het kan ook goed gaan. Zoals bij mij. En als ik af ga op de mensen die er vandaag allemaal waren en hoe hartlijk ze allemaal de medewerkers daar bedankten. Dan vind ik dat dat ook eens gezegd mag worden. Ik heb er minstens 300 gezien, tevreden welteverstaan. Dus bij deze, mijn zeer positieve reactie!

[/ QUOTE ]

Fotooooootjes
grin.gif
grin.gif
grin.gif
 

lock

Actief lid
Ik wil mijn ervaring ook even kwijt over Duindam. Ik vind het een prima tent. Had gebeld voor een proefrit en was meteen mogelijk. Offerte was ook geen probleem. Dit is logisch alleen ik kom voor een lease auto en de kans dat hun hem mogen leveren is klein.
Maar toch bleven ze netje en vriendelijk en gaven ze voor en nadelen van bepaalde versies.
echt top al die info.

Al met al super en ook komt de auto straks waarschijnlijk niet bij hun vandaan ik stop hem daar wel in onderhoud.
 
Na een ernstige teleurstelling bij Versluis in Zoetermeer (zie dat topic...) zijn we gaan zoeken naar Skoda dealers in de regio. We wisten immers dat we een Fabia Greenline wilden kopen, nu was het slechts een kwestie van de beste deal vinden.

Nu is het maar een klein stukje over de A12 naar Den Haag, dus kwamen we al snel bij Duindam uit. Eigenlijk vanaf het moment dat we naar binnen stapten een prettig gevoel. Vriendelijke verkoper aangetroffen met een no-nonsens mentaliteit. We hebben onze wensen en eisen op tafel gelegd en hij kwam met een goed bod op onze inruiler. Deze "onderhandelingen" hebben geloof ik (inclusief bakkie pleur) hooguit 10 minuten geduurd.

Ons werd toegezegd dat de auto geleverd zou worden in week 36 a 37. Dit was een levertijd van grofweg 2,5 a 3 maandjes. Heel acceptabel en werd volgens de verkoper mogelijk gemaakt door "voorbestellingen" die ze hebben gedaan in de fabriek. Wij hadden voor wat betreft de levertijd nog een houding van: "eerst zien, dan geloven"...
Waarempel, heeft Duindam zich aan het woord gehouden. in week 36 stond onze Fabia al bij de dealer. Lekker snel! Bij het ophalen hebben we een goede uitleg gehad over de auto en na betaling konden we op weg.

Vervolgens diezelfde middag nog schade gereden... onze GL was amper 3 uurtjes oud en werd al geconfronteerd met de losschietende bodemplaat van onze voorganger...
Duindam heeft dit heel adequaat opgelost, we konden 2 dagen erna terecht, er stond een vervangende auto klaar en een bakkie koffie! Top!

Tot nu toe dus alleen maar positief! Ben blij dat ik voor deze garage heb gekozen.
 

Redhead

Nieuw lid
Heb vandaag de 3e nieuwe skoda besteld bij autobedrijf duindam, dit had ik elders ook kunnen doen maar .... Nee . Al jaren een zeer tevreden klant zowel zakelijk als prive.
 

tjokie

Actief lid
Ik heb ook in de afgelopen 2,5 jaar mijn huidige Superb Combi en vorige Superb Twindoor bij Duindam besteld. Voor mijn vorige werkgever was Duindam de huisdealer, na overstap naar een nieuwe werkgever met vrije dealerkeuze toch weer direct bij Duindam binnengestapt voor het bestellen van de nieuwe leaseauto. De communicatie verloopt bij pre-sales, maar zeker ook bij after-sales zeer prettig, alle medewerkers met klantcontact kennen me bij naam (en evt voornaam). Wanneer ik bel weet men direct wie ik ben, dat vind ik erg prettig. Probleempjes, vragen en opmerkingen worden direct opgepakt en/of teruggekoppeld.
Ben meer dan tevreden over de service bij Duindam, dat is dan ook de reden waarom ik vanuit het zuiden naar Den Haag gereden kom voor onderhoud.
 

jongetje

Forumguru
Oei, al lang niemand gereageerd hier. Ik kwam hier voor onderhoud van mijn vorige en huidige octavia naar tevredenheid. Hoor net dat ze deze week failliet zijn gegaan.
 
Het was 8 jaar mijn garage voor mijn O2. Ik kwam er vorige week achter toen ik voor APK moest :(

Wittebrug is voor mij echt een no go vanuit het verleden.

Iemand een aanrader voor een bedrijf hier in de buurt met skoda ervaring? Hoeft geen dealer te zijn.
 
Bovenaan Onderaan