Doris

EdK

Forumguru
Veel mooier zeker als je die chromen grillijst wel hebt vervangen voor zwart en dan het logo niet....???
 

Rosinfield

† In Memoriam
Ik vrees dat het een kwestie van smaak is, die logo's. Of zelfs dat niet. Meer van of je de iets grotere esthetische waarde vindt opwegen tegen de moeite ;)
 

LT83

Forumguru
Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst, goede kleur! Beetje extra koppel en wat DSG aanpassingen zal Doris goed doen inderdaad!
Ik zou misschien eens nadenken over een ander setje velgen, mijn ouders hebben ook deze velgen op de O3 en ik vind ze wat saai.
 

LT83

Forumguru
Ze zijn ook zeker niet lelijk, maar als je hem toch gaat verlagen en van wat extra pepers voorziet.
Dan zou een exclusief setje lichtmetaal het plaatje wel afmaken :)
Dat wordt krassen..krassen...krassen..krassen dus ;)
 

Canon-Eye

Forumguru
Dat logo in post #61 van @B.Stuurder vind ik wel een érg zwarte blob - ik zou dan de neiging hebben om alléén de pijl-met-vleugel (dus niet de rand) heel voorzichtig met een klein kwastje in de carrosseriekleur te zetten.
Dit in de categorie 'lekker-anders-dan-anders'... :pardon:
 

Rosinfield

† In Memoriam
Het verlagen doe ik eigenlijk alleen vanwege de wegligging. Het optische is mooi meegenomen.
Ik merk nu hoe gewend ik inmiddels was aan die veel betere wegligging, aangepaste dsg en idd vooral het extra koppel. Nu mis ik die dingen direct. Al valt de standaard dsg software duidelijk het meest tegen.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Okki

Donateur
ik zou dan de neiging hebben om alléén de pijl-met-vleugel (dus niet de rand) heel voorzichtig met een klein kwastje in de carrosseriekleur te zetten.

of net andersom.....

full
 

Rosinfield

† In Memoriam
Wegligging is wel een stuk beter dan die van de F2 (standaard). Toch is het mij te wiebelig en zwabberig. Duidelijk wel comfortabeler dan wat ik gewend was. Maar dat kan wat mij betreft best een stuk minder ten gunste van de driveability
 

Rosinfield

† In Memoriam
Als ik kijk bij die emblemen op Superskoda, begrijp ik dat ik €80 kwijt ben voor twee zwarte emblemen. En dan moet ik ze er nog op zien te krijgen ook. Daarvoor vind ik ze echt te weinig toegevoegde waarde hebben, hoewel ik best snap dat men daar anders over kan denken uiteraard.
 
Bovenaan Onderaan