Doris

EdK

Forumguru
Geld is bij mij ook op !! en dan er bij , sinds wanneer vier jij je verjaar dag ?
Maar je kunt nog in de rij gaan staan bij @Canon-Eye die doneert nog wel eens één en ander aan euries voor goede doelen.
Ik sta ook al op de lijst !!!
 

dirkie996

Forumguru
Wel een stuk "meer auto. Lekker motortje, al mis ik de extra pekaatjes wel. DSG moet echt worden aangepast. Dit rijdt niet echt lekker zo. En meteen dat ss systeem uit laten schakelen. Vind het maar nix.

En de zwabberigheid valt me eerlijk gezegd mee. Maar liever wat stugger en directer sturen toch.

79df0136759503d56ce2eff51daf235d.jpg
b26b60ccc13a859b49bd2aa3df4eb059.jpg
332d69cfd22f99560128001ce7799abf.jpg
Alvast de "juiste" kleur. Veel veilige kilometers toegewenst met Doris.
 

Rosinfield

† In Memoriam
Ik vind deze logootjes eigenlijk ook niet misstaan. Bij een zwarte of grijze auto zou ik wel voor de zwarte gaan.
 

EdK

Forumguru
Ik vind deze logootjes eigenlijk ook niet misstaan. Bij een zwarte of grijze auto zou ik wel voor de zwarte gaan.
Tsja wat moet je anders zeggen als de beurs leeg is en die canonskogel toch nooit met een donatie over de brug gaat kopen....
Ga zelf dan ook maar werken voor me spullen, had nog hoop te kunnen teren.....
 

Rosinfield

† In Memoriam
Nou, als je gewend bent aan een geoptimaliseerde dsg, word je wel meteen weer duidelijk waarom dat een must is. Tijdens het opschakelen telkens bij (te weinig) toeren een neiging tot brommen/resoneren en vertraging. Dacht even dan maar tot die tijd in S rijden, maar dan wordt er weer langer doorgetrokken dan ik in het algemeen prettig vind.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan