Ik heb afgelopen woensdag het geheel ingebouwd, en met stilstaande motor getest.
Pluspunten:
-Best behoorlijk geluid (min of meer vergelijkbaar met dat van de CD's met MP3's die ik in mijn vorige radio afspeelde, althans in mijn niet audiofile oren :-))
-Hij herinnert zich de laatste nummer/virtuele CD instelling, ook als de motor uit is geweest en de sleutel uit het contactslot.
-Met zes virtuele CD's van elk 99 nummers kun je op een enkele (micro-)SD kaart of USB stick van ongeveer 4 GB toch een aardig setje nummers mee nemen.
-Prijs: voor 50 euro heb je waarschijnlijk geen vervangende radio die ook de PDC als plaatje laat zien, bluetooth telefoon laat werken.
Minpunten:
-Ik heb met de motor aan ergens last van een ventilator die als ruis op de DMC te horen is. Geen idee of en hoe daar met shielding misschien wat aan te doen is: met aluminiumfolie om de DMC heen stoort het nog steeds.
-Er zitten geen schroeven bij om de kabel aan de DMC vast te zetten. Die heb ik dan maar uit een oude computerstekker gesloopt. :-) Gebruik je geen schroeven, dan wil de kabel wel eens heel langzaam uit de DMC trillen met plotseling wegvallen van de muziek tot gevolg.