Digital Music Changer (mp3 op je af-fabriek radio)

turboturbo

Forumguru
In mijn Octavia I ben ik gezegend met een Skoda Symphony radio. Omdat de radio gekoppeld is aan het info display / maxidot op het dashboard en de verlichting mee dimt met het dimbare dashboard verlichting, denk ik dat ik de radio maar niet vervang met een after-market (die ondersteunen die opties vast niet denk ik?)

Ik zit nu alleen met het probleem dat ik mijn iPhone niet kan aansluiten op de symphony (laat staan iets anders) Voor die sporadische momenten dat ik dat wel wil, wat zijn mijn opties?

- Mini iso kabeltje naar 3,5mm jack?

SKU105734%20(1).JPG

Voordeel: goedkoop; kan er echter mijn iPhone niet mee opladen. Loopt er alsnog een lang oplaad snoer over de versnellingspook richting armsteun (want daar zit natuurlijk de sigarettenaansteker)

Wat zijn de mogelijkheden verder nog? Ik lees hier over DMC, is dat hetzelfde als Yatour?
Begrijp ik het goed dat je daarmee vanalles op de aux (cd-wisselaar?) ingang kan laten afspelen? Hoe kies je precies die 'aux' input eigenlijk op de radio?

Hebben deze apparaatjes ook bluetooth zodat ze als carkit te gebruiken zijn?

Dan het belangrijkst: die USB poort op zo'n ding, kan die alleen MP3 usb sticks aflezen of ook een iPhone? En laadt de iPhone dan ook op? Zijn er leden met ervaring met zo'n apparaatje icm een iPhone?

Bovenaan Onderaan