Die bagageruimte van een Volvo V70 he....

CharlesTucker

Forumguru
Vandaag eens een flink stukje (retourtje Zaltbommel <-> Maastricht) meegereden in zo'n V70, en ik moet zeggen, dat viel helemaal niet tegen. Het betrof een niet heel erg nieuwe auto, ruim 4 jaar oud en bijna 120.000 km gereden, 2.4 liter dieselmotor erin, en een automaat. Dan voel je toch wel een flink verschil met de OII, stiller, voelt allemaal flink degelijker aan, toch wel heel duidelijk een niveau hoger allemaal.

Of het echter het toch wel enorme prijsverschil waard is ... (geen idee, en gelukkig hoef ik daar voorlopig ook niet over na te denken). Maar de ervaring heeft me toch wel aan het denken gezet, als de O2 echt aan vervanging toe is ga ik toch wel eens nadenken en rekenen aan een eventuele jonge 2e hands V70. Eens kijken hoe de vrouw er tegen die tijd tegenover staat, vooralsnog wil die toch wel heel graag nieuw (hoe lang we ermee doen maakt haar dan weer niet uit, zolang we maar eerste eigenaar zijn en de auto nog rijdt is haar alles best). Maar zo'n V70 nieuw ga ik echter zeker niet betalen :)

(ook, afgelopen donderdag/vrijdag nog een retourtje Zaltbommel <-> Parijs gedaan in een andere Volvo, S60, T3, automaat, R-design, vrij nieuw, vond ik ook prima, maar eerlijk gezegd toch duidelijk minder dan die V70, en de bagageruimte al helemaal, 3 heel kleine koffertjes en 3 laptop tassen, zat ie toch al aardig vol). Daar zou ik m'n O2 zeker niet voor inruilen.

(Waarom staat dit topic trouwens in het O3 forum?)
 
Bovenaan Onderaan