Het is ook niet slecht. Alleen zou ik als fabrikant kiezen om een ander aspect te promoten voor een overpriced slagschip als zijn concurrenten de helft goedkoper zijn.ja denk het. Toch is 570 niet eens zo slecht. Mondeo, insignia en nog meer komen niet verder dan 530 a 540 liter.
Nu zijn er genoeg c-segmenters die dat overstijgen.
Overigens zeggen liters alleen niet alles. Deze 570 liter is slechts 10 liter minder dan wat ik nu heb. Maar misschien is hij wel handiger kwa vormgeving.
Lees even het bericht van mij daarboven. Ik zeg ook niet dat het concurrenten zijn. Maar als je een auto zoekt met dat volume aan bagageruimte is het beter voor je portommene om naar iets anders te kijkenLol, een Octavia vergelijken met een V70. De V70 is een E segmenter. Ook de S/V60 staat een klasse boven de Octavia.
Goede vraag; wellicht een stukje status die ze dan denken te hebben?Ja dat is waar. Maar waarom zou je dan in godsnaam nog een A4, C-klasse, 3-serie of passat kopen.
Nee Heren, een OC3 is absoluut geen concurrent van een Volvo V70. Daar ligt inderdaad een enorm klasse verschil tussen. Heb ik afgelopen weekend zelf kunnen constateren..., en daar betaal je dan ook flink voor...
Ik denk dat de laadruimte, helaas, het enige onderdeel is waarin de OC3 "beter" scoort, maar ja, die benut je eigenlijk toch nooit voor de volle 100% dus die 15 liter mis je echt niet...![]()
Lol, een Octavia vergelijken met een V70. De V70 is een E segmenter. Ook de S/V60 staat een klasse boven de Octavia.
Ben ik niet helemaal met je eens en ik heb zelf een S60 2.0T gehadEen S60 is qua bagageruimte gewoon A-segment, of eigenlijk eerder categorie 'modelauto's.' Ooit voor een directielid wat kratten in zijn S60 moeten zetten, met heel pijn en moeite, en wat persen 3 kratten in de kofferbak van zijn S60, waar ik er in mijn B-segmenter (had toen gewoon een sedan, nog niet de Fabia) makkelijk 6 kratten in plaatste, en de inhoud van een 7e krat ook nog makkelijk kwijt kon. Kortom de bagageruimte van een S60 is zo krap, dat het eerder een dashboardkastje is, dan een kofferruimte.