deuren automatisch laten sluiten

darkprojectx

Forumguru
altijd wel schattig dat deze hammers zo laag mogelijk of zo ver mogelijk uit het zicht geplaatst worden,
dan kun je er nog niet bij als je ondersteboven hangt
 
Daarom bevestig die lifehammer houder aan de dak bekleding van je auto
eerste plek waar je grijpt met je armen als je ondersteboven hangt..
 

Djinn_4fun

Actief lid
Om even terug te komen op de originele titel van dit topic...

Ik heb laatst ook automatisch sluiten laten activeren op mijn fabia, echter gaan alle deuren op slot en gaat de bestuurdersdeur meteen weer van het slot.
Zelfde heb ik ook als ik de deuren sluit via het knopje boven de raambedieningschakelaars.

Bij gewoon met de afstand op slot zetten is er niets aan de hand.

Wie weet wat er aan de hand kan zijn?
 

Antera

Donateur
niet helemaal goed gecodeerd misschien al ben ik het nog niet eerder tegengekomen dat het deze kuur heeft na instellen van Auto-lock/Unlock
 

Djinn_4fun

Actief lid
Ik kan wel door 2x op slotje te drukken op de afstand alleen de bestuurdersdeur openen, met gewoon open gaat alles open.

Zou er een bitje verkeerd staan dan?
 

Antera

Donateur
lijkt iets met de codering te maken te hebben idd. Denk niet dat het het deurslot is want dan zou hij volgens mij met de sleutel ook niet op slot moeten gaan maar I can be wrong.

2x op de AB drukken is alleen bestuurdersdeur open? en 1x alles?

normaal is selectieve deur opening met 1 druk alleen bestuurdersdeur en 2x de rest. dus dat vind ik dan ook beetje tegen strijdig dit met de AB dan
 

Djinn_4fun

Actief lid
2x op slotje dicht is alleen bestuurdersdeur.
1x op slotje open gaat alles open.

Misschien dat het daarom is dat steeds de bestuurdersdeur van slot gaat omdat de selectieve deur opening verkeerd staat.
 

Antera

Donateur
vreemde is dat dat eigenlijk niet fout ingesteld kan worden maar denk vagcom er eens aan te hangen en dan eens de instellingen te bekijken en eventueel de selectieve deur opening aan te passen want wat jij met de sleutel doet lijkt de auto-lock/unlock ook te doen beetje vreemd. denk dat er ergens iets niet helemaal lekker zit en misschien vinden we wel en storing ook
 
Bovenaan Onderaan