Detailing van de S2 van Corné

CDK

Forumguru
d'r zit geen glans meer op man.... :shutup: doe ons een lol en maak een photoshop dan? Om het wat beter te laten ogen...., het gezicht wil ook wat tenslotte @EdK.... :jaja:;)
 

CDK

Forumguru
Die mooie gouden glimmers gaan komende winter weer naar zolder, ik heb daar overigens 2 volwaardige slaap / logeerkamers een washok daar tussenin en daarbovenop nog een bergzolder, maar die glimmers mogen natuurlijk netjes op stok in de slaapkamer staan :D:jaja:
 

CDK

Forumguru
Dankjewel! Smaken verschillen nu eenmaal @EdK momenteel vind ik het wel dik staan, maar misschien ben ik het volgend jaar wel weer zat en laat ik ze weer opmaken in een ander kleurtje. Nu zzzzzzzzz ben er klaar mee voor vandaag! :jaja:
 

CDK

Forumguru
Thanx guys jullie ook! :thumbsup: Nee hoor ik kan het hebben, ik vraag eigenlijk ook om kritiek met zulke glimmers ;) #pureprovocatie :D
 

Noord26

Forumguru
@Noord26 ik heb je niet meer gezien of gehoord vandaag, betekend dat dat je ondertussen pappa bent geworden?

Helaas niet. We moesten wel op extra controle gisteren net voor de middag, omdat hij opeens niet zo veel meer bewoog. Vandaar dat ik niets meer heb laten weten dat ik langs wilde komen. Gaf al aan dat het er niet in zou zitten. Zijn nu 2 dagen over de uitreken-datum. Woensdag iets inplannen in het ziekenhuis als er nog niets gaande is..
 
Bovenaan Onderaan