Der Weiße

CDK

Forumguru
Gefeliciteerd @miez! Het is echt een plaatje :thumbsup: Heel veel plezier en veilige kilometers toegewenst!

Mk4

Senior Member
Deze dealer heeft er inderdaad dan een goede kijk of, wellicht de mooiste Skoda op dit forum. Iedereen naar Sander Holsch!

Mk4

Senior Member
Dat klinkt vijandig. Komen er nog meer plaatjes? :-) eerste rit Adam goed bevallen?

Miez1

Forumguru
Het ritje Amsterdam was heerlijk, de Columbus is echt een waanzinnig apparaat, met veul mogelijkheden. Ondergaande zon, A1 richting Amsterdam, muziek naar keuze, maximaal genieten.......

Vandaag op de A27 bij de Stichtse brug een 'running-pic' geschoten door een vriendinnetje van mij, altijd leuk.

r04ci9.jpg

Alles gute !

Miez

Miez1

Forumguru
De Superb was langer en zwaarder en wat dat betreft in het nadeel. Over de snelweg zoekt de O3 minder en heerst er meer rust in het interieur (afrol/bandengeluid), ik heb ook de indruk dat de koets minder duikt bij remmen en ook bij lastwissel blijft de auto neutraal. Dwarsrichels worden uiteraard wel doorgegeven maar voor mij niet storend. Als ik wat langer rijd zal ik proberen nog wst gedetaileerder verslag te doen (mits het gevoel te vangen is met woorden;))

Joske

Forumguru
Ik ben ook heel te spreken over de MIB Columbus :thumbsup:

doet wat het moet doen en is zeker niet traag

rolling-pic = altijd cool :D

Mk4

Senior Member
Dacht ik inderdaad al die vergelijking tussen de O3 en S2.

Ben benieuwd naar je verslag op termijn.

s-line

Forumguru
Normaal gesproken zoekt een lichte auto meer hoor.
Maar er is geen weg meer terug voor de komende 3 jaar dus kan je niet anders zeggen dan dat hij beter is als de superb. Wat ik persoonlijk betwijfel gezien mijn rij ervaringen met de octavia's.
Rollin picture's,altijd leuk. Dan toont een auto altijd meteen lager als dat hij stil staat.;):jaja:

Bovenaan Onderaan