Even een kort tussenverslag na 1300 plezierige kilometers en wat mij is opgevallen;
De auto is dusdanig veel lichter dan de Superb met deze motor waardoor de auto 'vlotter' aanvoelt, ik weet dat dit betrekkelijk is maar het dat is mijn beleving. De ruimte is prima, ook op de achterbank met drie kinderen is het nog steeds comfortabel cruisen. De versnellingsbakverhoudingen is wennen t.o.v de 5 bak in de Superb, ik ben snel geneigd om in zijn 5 te blijven hangen op de snelweg omdat er dan ook nog een redelijke versnelling mogelijk is welke in zijn 6 minimaal is vanaf bijvoorbeeld 110km/h, dan duurt het mij te lang. Over de Columbus ben ik zeer te spreken, bluetoothverbinding is er snel en stabiel, ook na het afbreken van een telefoongesprek keert hij terug naar de muziek, bij mijn Amundsen+ moest ik de zaak dan weer opnieuw selecteren

Het zoeken naar muziek op de Ipod is een makkie, navigatie is prima en snel zat wat mij betreft, een goed systeem en een aanvulling op het rijden, alleen nog even de DVD vrij laten schakelen onder het rijden. (kan ik daarvoor langs @Antera?) Gisteren ben ik relatief lang onderweg geweest met een file op de A27 mij Gorinchem en een stuk omrijden dus, bij terugkeer op de zaak merkte de O3 op dat ik wat vermoeidheidsverschijnselen kreeg en adviseerde mij even te stoppen, de vermoeidheid dicht ik maar even aan de bokstraining toe van de avond ervoor, aan de rit heeft het niet gelegen, het systeem echter werkt wel.
Over de looks is genoeg gezegd, ik ben er echt heel blij mee hoe het geworden is, deze week komt de grille er nog in en de afneembare parkeersensor.
Onderstel is prachtig, het rijdt heerlijk, je voelt wat er gebeurd onder je en die vorm van communicatie maakt het rijden voor mij alleen maar leuker.
Alles gute !
Miez