Der Weiße

micky

Forumguru
Ik ben even door de wijk gereden, hier zitten drempels van allerlei soorten. Alles valt en staat met je snelheid naturlijk maar het ging allemaal goed. Eerst nog maar even proberen met het voltallige gezin voordat we de laatste slag pakken :)

en de ring kan er natuurlijk ook nog af:cool:

030

Forumguru
Ik bedoelde, ben je in voor een proefrit zodat ik de set zelf even kan ervaren voordat ik hem aanschaf? ;)

Blackokkie2

Forumguru
Done!

otkp5h.jpg

@Blackokkie2 , nog bij Holsch geweest?
Nee, geen tijd om om te rijden, drukdruk.

030

Forumguru
Dit oogt toch wel een stuk beter dan mijn huidige 18 duimers. Nou heb ik nog een set 19"MTM Bimoto's in de schuur liggen... Toch maar eens gaan passen van het weekend.

Tnx.

• Leuk
Waarderingen: CDK

030

Forumguru
Zijn nu nog hypersilver (origineel), maar zouden dan natuurlijk zwart gecoat worden. Ik denk alleen dat de ET waarden te laag zijn (35). En dan met name op de vooras.

Geen verlaging, maar ik ga waarschijnlijk ook voor een KW set.

Miez1

Forumguru
Volgens mij kom je met ET35 niet weg, maar dat laat ik voor de experts.

Voor wat betreft KW, niet twijfelen, ik rij er nu drie jaar mee en louter positieve ervaringen. Het rijden wordt gewoon leuker (muv drempels natuurlijk) zelfs met een 1600d en de hoogte bepaal je zelf. En qua comfort, dat is persoonlijk nutuurlijk maar ik heb van niemand binnen mijn gezin enige klacht gekregen. 'sportief' dekt de lading denk ik wel af, niet spijkerhard iig.

Miez1

Forumguru
Spacers erop, ik zet morgen een foto erop, lukt niet via tapa :(

Laatst bewerkt:

ArjanHoek

Forumguru
Tering, vette wagen. Wat velgen kunnen doen met een auto. Ongelofelijk :thumbsup:

(Ik doel op je eerste foto's, de laatste kan ik ook niet zien :) )

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan