Deksel middenconsole vervangen

Niels83

Forumguru
gek ik heb er 2 gehad van ali express beide geen probleem. kan het zijn dat je het verkeerde type had?
 

turboturbo

Forumguru
Las in reviews ook dat anderen meldden dan die van hen prima paste. Zolang de klep dicht bleef paste die ook wel.
Kwaliteit en pasvorm was gewoonweg bedroevend. Dat risico loop je vaker met Ali maar vaak kan het ook goed gaan weet ik uit eigen ervaring. Omdat ik mijn kussentje juist al eens opnieuw heb laten vullen bij een auto bekleder vind ik het wel de moeite waard het originele kussen te behouden. En dat kan nu met deze scharnier van tunemyeuro.

Ik was te laat met een geschil openen en de verkoper vertikte het verder op mijn berichten te antwoorden (hij weet ook dat ik geen issue meer kon openen)
 
Ook mijn scharnier was gebroken. Vlak voor kerst het scharnier van tunemyeuro besteld. Ongeveer 10 dagen na bestelling geleverd uit Amerika. Voor installatie eerst even wat video's bekeken. Installatie zelf was best gemakkelijk, past perfect! En dat voor ongeveer 21 euro.
 

turboturbo

Forumguru
@Wallenstein ik zag ook dat ze in aanbieding waren rond black friday en heb er ook een gescoord. Vond het nog wel even spannend of er nog douane of invoer kosten bij zouden komen (de site van tunemyeuro waarschuwt daarvoor) Maar dat is niet gebeurd.

Nu nog tijd maken om ‘m in te bouwen.
 
Bovenaan Onderaan