CDK
Forumguru
@turboturbo, ik heb er niet mee gereden dus het is speculeren, het zou me verbazen als de 6e gang enkel en alleen een overdrive versnelling is, dus ja ik denk dat de andere verzetten iets korter zullen zijn.

Duidelijk is te zien dat de 81kW variant wat zwaarder is dan de 66kW uitvoering.
:



. Maar wanneer je er eenmaal mee gereden hebt, wil je echt niet anders meer. En ik zie die extra dingetjes (motor en dag tuning, verlagen) gewoon als inbegrepen bij het bedrag dat ik aan de auto kwijt ben. Zodanig het rijplezier verhogend dat het me waard is itt cosmetische aspecten
dat kan zeker wat decibellen verschil voor de oortjes opleveren zo'n 6 bak 
ik heb het idee dat hij een stuk stiller/rustiger is rond de 120km/u dan de FabIIc.
(ik heb de 5-bak btw)

Nee hoor, met de F2 kon dat ook al niet.@EdK
Stond vandaag toevallig ook binnen met de vraag waarom er geen DSG op de 86pk variant leverbaar was. Dat kon wel op de F2 en andere modellen van Skoda.
Bedoel je met beide; én iets lagere toeren, én iets kortere verzetten, Corne?
Ik zou denken dat de 110PK variant kortere verzetten juist helemaal niet nodig heeft (genoeg power voorraad)?