EdK
Forumguru
Van weekend toen ik dure ruitenwisserbladen voor mijne Yeti nodig had maar meteen eens aan t proefzitten geweest in de Fabia 3 Combi.
En mooie wagen dames en heren, ik kan niet anders zeggen !
En @Canon-Eye ik moest meteen aan U denken toen ik de kofferbak bekeek en de oprolbare hoedenplank kon bewonderen.
Maar klein minpuntje hierin tov de Fab 1 is wel dat de paraplubak eruit gesaneerd is ......... dat je het vast weet.
Maar goed thuis gekomen en is de skoda site te bekijken zie ik dat er twee TSI 1200cc uitvoeringen zijn.
één van 110 PK en één van 90 Pk.
De eerste met 6 versnellingen en de tweede met 5 versnellingen.
Maar wie kan me nou vertellen wat de wezenlijke verschillen in deze twee blokken zijn buiten de versnellings en Pk verschillen.
En maw als ik bv de 90Pk zou nemen is deze dan bij JD zonder veel problemen naar die 110Pk te tunen...??
Heb al her en der gezocht maar kan niet echt vinden wat de wezenlijke verschillen in deze TSI blokken zijn
En mooie wagen dames en heren, ik kan niet anders zeggen !
En @Canon-Eye ik moest meteen aan U denken toen ik de kofferbak bekeek en de oprolbare hoedenplank kon bewonderen.
Maar klein minpuntje hierin tov de Fab 1 is wel dat de paraplubak eruit gesaneerd is ......... dat je het vast weet.
Maar goed thuis gekomen en is de skoda site te bekijken zie ik dat er twee TSI 1200cc uitvoeringen zijn.
één van 110 PK en één van 90 Pk.
De eerste met 6 versnellingen en de tweede met 5 versnellingen.
Maar wie kan me nou vertellen wat de wezenlijke verschillen in deze twee blokken zijn buiten de versnellings en Pk verschillen.
En maw als ik bv de 90Pk zou nemen is deze dan bij JD zonder veel problemen naar die 110Pk te tunen...??
Heb al her en der gezocht maar kan niet echt vinden wat de wezenlijke verschillen in deze TSI blokken zijn