De eerste superb minpunten

hemi24

Forumguru
033 gaat je geen antwoord geven en verwijst je netjes door naar je dealer, die op zijn beurt vervolgens weer netjes 033 mag gaan bellen...
 

Kooskoets

Banned
Gelijk om 0900 uur gebeld met 033-4949944 en doorverwezen naar Skoda Klantenservice. Een aardige dame heb ik gesproken die netjes mijn vraag opschreef en intern zou bespreken! Ik werd binnen 10 minuten teruggebeld met de mededeling dat er afspraken zijn tussen fabriek en importeur en dat die per land verschillen.
"Klopt!", zei ik!
Ze kon niet aangeven waarom Pon er niet voor heeft gekozen om ook als optie de verwarmbare voorruit in de prijslijst te zetten. Einde "discussie".

Het lijkt mij dat Pon niet zoveel gebeld wordt en derhalve dus hier geen aandacht aan besteedt.
Als ze per dag hier 3 telefoontjes over zouden krijgen dan zouden de kaarten anders kunnen liggen, vermoed ik!

*Ik ga tot 09:30 uur weer bellen voor de toekomstige Skodarijders, voor mij is het toch al te laat*
 

svdv2000

Nieuw lid
Okay, ik lees onder andere over de tank inhoud van de S2. Herkenbaar. De technische man bij de dealer (Apeldoorn) had als advies dat ik de auto leeg moest brengen, dagje bij hun laten staan, waarna ze het vraagstuk zouden onderzoeken. Lijkt me slim als ze beroepsmatig regelmatig dit forum lezen, weten ze wat er speelt bij de klant en leren ze over de werking van hun eigen product.

Heeft iemand er al een punt van gemaakt bij de dealer dat er onder de reserve dus nog eens 7 liter reserve zit? En dit laten corrigeren? Met 7 liter kan je met goed gedrag nog best 140 km rijden.
 

svdv2000

Nieuw lid
LOGO:

Mijn logo, voor en achter, is vervangen onder de noemer terug roep actie. De zou kunnen gaan verkleuren. Ik hb de car net 3 weken, had ee nog geen last van.
 
Bovenaan Onderaan