MarsMars
Senior Member
Dat inparkeren met de parkeerhulp doet-ie best goed: achter nog 60cm ruimte, voor nog 40cm ruimte en tot mijn verbazing altijd strak met zijn wieltjes tegen de stoeprand!
Ook het openen van de achterklep met de voet gaat elke keer goed!

De ACC is vaak handig, en soms ergerlijk voor de andere automobilisten vanwege de grote afstand met mijn voorganger. Het blijft een reactief systeem dat niet een paar auto's vooruit kan kijken!
De verkeersborden herkenning is best makkelijk, maar ook vaak zo verwarrend als wat met twee wegen naast elkaar: op de weg mag je 70, ernaast 30 en als de 30 bij de 70 komt staat er een einde verbodsbord: er wordt nu afwisselend 70, 30 en 80 getoond in het display!
Apple CarPlay doet het ook uitstekend: kan ik lekker Kaarten als navigatie gebruiken incl. de aanduidingen van actuele vertragingen van TomTom!
DCC is geweldig!
Net als het panorama dak!
De ruimte voor de achterpassagiers en de spullekes in de kofferbak is fenomenaal!
Waarom loopt die TDI stationair nu vaak 1.000 toeren of meer? Al dat onnodige kabaal!
Vakjes zat voor spullekes, maar waarom geen 12V en USB aansluiting in de armsteun voor mijn iPod en andere electronica? Waarom nu toch die kabelrommel vanuit de middenconsole voor en middenconsole achter? Of heb ik weer wat in het instructieboekje gemist?
AAL (Adaptive Audi Lighting) werkt als een zonnetje...
De ruim 600W uit het Canton systeem doet de auto in comfort stand lekker meedeinen!
Nou heb ik zoveel knopjes op het stuur zitten: maar geen enkel knopje is in staat om de rechter draaiknop van de multimedia na te doen. Dat is weer niet zo handig met door de muzieklijst heenscrollen!
Met de eerste twee tanks is het verbruik 1:16. Dat deed mijn oude 2.5 V6 CDTI toch beter!
De blik op de gezichten van de Mercedes eigenaren als je Aufmachen! roept naar je auto (achterklep gaat open omdat je stiekem op de afstandsbediening drukt) als je met je volle boodschappentas aankomt is priceless!En zo zullen er de komende tijd nog wel meer plus en min punten gaan opvallen