MarsMars
Senior Member

En zo zullen er de komende tijd nog wel meer plus en min punten gaan opvallen

Nee dat vinden taxichauffeurs niet leuk.De blik op de gezichten van de Mercedes eigenaren als je Aufmachen! roept naar je auto (achterklep gaat open omdat je stiekem op de afstandsbediening drukt) als je met je volle boodschappentas aankomt is priceless!
Laatste centimeter maakt het verschil.
Omdat je die te kort kwam dan?Dat zegt m'n vrouw ook altijd!![]()
Nee die kwam zij tekort.Omdat je die te kort kwam dan?![]()
Ga nou niet vertellen dat je nog een 2e cm hebt.Dat zegt m'n vrouw ook altijd!![]()
Ik heb de Columbus. Het navigeren door de iPod gaat met de vooruit en achteruit toetsen links op het stuur. Helaas is dat de enige bediening die ik heb kunnen ontdekken. Een niveau omhoog of ff ergens doorheen scrollen gaat niet...Heb je de amundsen of de columbus?
Kan je je ipod bedienen (volgende nummer selecteren) via je stuur als je hem aansluit?
Yep, die kun je instellen. Het rotte is dat ik dat elke keer als ik ACC aanzet moet doen.Volgens mij moet je de ACC afstand in kunnen stellen, althans collega met een Passat die het heeft vertelde mij dat en de Youtube video van een Octavia die ermee uitgerust is geeft dat ook aan.
Weer wat geleerd!Trap je koppeling maar eens dieper in en je zult zien dat toerental terug gaat.
Laatste centimeter maakt het verschil.
@kentim, dan zit er maar één ding op: lane assist uitschakelen in het menu hulpsystemen in je maxidot. Of je moet jezelf inderdaad de gewoonte aanwenden om het stuur niet helemaal stil te houden maar geregeld een klein beetje te bewegen. Maar ik begrijp waar je op doelt, dit is de enigszins irriterende keerzijde van lane assist. Geen idee hoe andere auto fabrikanten dit geregeld hebben.
"Enigszins"?dit is de enigszins irriterende keerzijde van lane assis