Das Neue Aquarium

eriktv

Forumguru
Mooie auto hoor, tijdloos in wit :thumbsup:. Ben benieuwd hoeveel mensen niet doorhebben dat je een nieuwe hebt, met zelfde kleur en zelfde velgen :D. Over het panoramixdak: zie hier mijn ervaring met de dealer en mijn eigen oplossing. Dat is ondertussen al bijna vier jaar geleden en ik heb het na die tijd nooit meer uitgebreid hoeven doen. Bedankt voor de reminder dus ;). Mijn auto staat wel sinds aanschaf grotendeels onder dak gestald, dat scheelt vast een hoop.
 

Cordoba

Forumguru
...
Goed, men kent mij wel van het voorstel topic waar ik aangaf een skoda superb 2 te rijden. Een hele mooie twindoor,

Op de foto's zie ik toch echt een Quattroporte :D

De zwarte Audi-velgen vind ik wel fraai, maar eigenlijk net iets te 'stoer' voor déze auto. Je hebt trouwens nog een extra chroomdetail om te lijf te gaan: de chromen kapjes voor de koplampsproeiers.
 

casejunky

Forumguru
@eriktv Thanks, ga het even goed door lezen. En nee men heeft het eigenlijk helemaal niet door nee dat ik een andere auto heb haha.

@Cordoba hou op schei uit... die chromen kapjes, die heb ik mijn vorige er ook direct afgesloopt.




Ik had nog een foto beloofd van de verstopping in de dakrails, hier ben ik nog niet aan toegekomen en onverhoopt begon het toch te kriebelen... Dus ben maar gaan schoonmaken, er kwam blad, takjes en andere troep uit. Schrok er wel een beetje van eigenlijk
 

casejunky

Forumguru
IMG_20210418_172914713_BURST007.jpg

IMG_20210418_172908638_HDR.jpg



Bijgaand nog de rotzooi in de kanalen.... Nog wel een klusje dus.

Verder zijn alle spullen binnen voor de verlaging dus deze gaat hopelijk volgende week gemonteerd worden.

Daarnaast heb ik nog een vraag, weet iemand welke stoelen er allemaal in de superb passen? Ik heb nu dus elektrische en verwarmde stoelen, maar ik ben niet overtuigd van deze leren zetels.

Het zit hem vooral in de rugleuning die slecht af te stellen is waardoor hij altijd in je onderrug drukt.

Heb al vanalles geprobeerd met de "ellende" steun. Maar niks helpt, kennen meer van jullie dit probleem?

Ps ik had dit met de handmatige normale stoelen nooit
 

JeSko

Forumguru
Ben benieuwd naar de verlaging! Lekker die rotzooi :(

Ik heb ook leren zetels met elektrische verstelling, dat drukken in je rug kan je afregelen met de ronde knop aan de zijkant, door die knop te bedienen kan je de zetel onderin je rug verder naar voren of naar achteren zetten, werkt dit niet voor je? Heb hem zelf redelijk ondersteunend ingesteld, zit zalig maar iedereen is anders natuurlijk.
 

casejunky

Forumguru
@JeSko

Ja je bedoelt de lendesteun. Daar heb ik al mee zitten spelen ja.

Ik kan een set elektrische stoelen plus bank van een s3 van weinig ophalen, zou dat passen?
 

JeSko

Forumguru
Oei geen idee, een Superb 3 staat op een heel ander platform vs een Superb 2. Vind nu ook niet meteen info terug van iemand die zoiets gedaan heeft. Wel ene met achteraf ingebouwde Porsche stoelen in een S2. Dus er kan wel wat.
 

eriktv

Forumguru
Ik herken het wel, soms zou je de lendensteun nog nét even een tandje verder in willen trekken. Voor mij wel acceptabel trouwens, dat blijft persoonlijk.
 

casejunky

Forumguru

casejunky

Forumguru
Weer een nieuwe update waarvan de foto's gaan volgen,

Nieuwe Android 10 radio is geïnstalleerd
Fc versnellings pook gemonteerd
En het verlagingsset is voor gemonteerd en klaar voor gebruik

Wel heb ik nog een probleempje gevonden, er zit een storing in de leds van het tellerhuis, deze knipperen af en toe. Iemand ervaring mee?
 

JeSko

Forumguru
Mijn Android 10 radio is ook onderweg, zou deze week arriveren, kan niet wachten. Erg benieuwd naar de pica's van je SuperB ;)

Tellerhuis is een "bekender" defectje van de S2. Hier vind je er alles van, incl adres van iemand die het kan maken.

Hier handige harry @eltjo2 die het zelf heeft gedaan.

https://www.skodaforum.nl/forum/i/hoe-wijzers-snelheidsmeter-e-d-losmaken.29619/#post-632986

Topic met info over herstellers etc.

https://www.skodaforum.nl/forum/i/dashboard-led-verlichting-deels-defect.40013/
 

Kanerr

Forumguru
Zelf ook last van gehad met mijn F2. Als je goed overweg kan met een soldeerbout is het voor ongeveer 5 euro op te lossen :)
 

Kanerr

Forumguru
Mm dan zou ik het wel uitbesteden. Misschien een idee om de naalden dan meteen groen te maken :)
 
Bovenaan Onderaan