Tja ook die heb jeWat een gulle dealer…![]()
Ik ben ook op zoek naar deze optie zoals door hemi24 beschreven heeft. En ook mijn dealer verteld vandaag daar niet van te weten. Ik zie dat er gevraagd wordt voor "een (simpel) stappenplan zodat ik de monteur kan uitleggen hoe het wel kan?" Maar kan niets vinden of iemand hierop heeft gereageerd en wat daarvan de uitleg was......Iemand een (simpel) stappenplan zodat ik de monteur kan uitleggen hoe het wel kan? Wordt zeer gewaardeerd![]()
Hier al eens gekeken: https://www.skodaforum.nl/forum/i/ledenlijst-vagcom-vcds-vcp.35643/Kan iemand mij en de dealer helpen met deze stappen / uitleg ?
Die is er in principe niet !een (simpel) stappenplan zodat ik de monteur kan uitleggen hoe het wel kan?"
Ik ben ook op zoek naar deze optie zoals door hemi24 beschreven heeft. En ook mijn dealer verteld vandaag daar niet van te weten. Ik zie dat er gevraagd wordt voor "een (simpel) stappenplan zodat ik de monteur kan uitleggen hoe het wel kan?" Maar kan niets vinden of iemand hierop heeft gereageerd en wat daarvan de uitleg was.
Kan iemand mij en de dealer helpen met deze stappen / uitleg ?
Dit voor een Skoda Ocativa 4 van okt. 2023
Er zijn 2 opties om achterlichten samen met de DRL’s te laten branden:
- De eenvoudige methode dat achterlichten + nummerplaatverlichting e.d. mee branden (= geen problemen met aanhangerverlicht
Nee, dat kan nou juist niet zijn! Gezien de al sinds 2015 bestaande keuringseis (voor nieuwe modellen) dat de achterlichten met de DRL mee moeten kunnen branden, kan het niet anders of de dealer moet dit ook met de merkeigen computerkast kunnen regelen.En kan best mogelijk zijn dat men ( dealers) het met hun software niet kunnen
En dat geprogrammeerd door de dealer…. respect!Wel is het zo dat enkel de achterlichten branden en niet de kentekenverlichting en de verlichting van de aanhanger/fietsendrager.