Cruise Control

EdK

Forumguru
benen in het dashboard , stoel in luie stand genietend van de stereo op 10 en met constant 130 over de afsluitdijk !
Heerlijk zo'n CC
 

Rosinfield

† In Memoriam
Ja, kijk, dat zijn argumenten die tellen! Comfort, gemak, etc. Maar dat het zonder niet mogelijk is je aan de max snelheid te houden, is natuurlijk onzin. Net zoiets als: ik doe niet aan sex, want ik wil mijn vrouw niet zwanger maken.
 

FredV

Banned
Je rijdt gemakkelijk met t overige verkeer mee als je geen cc hebt en soms dan ga je ongemerkt te snel.
En om dan steeds op mn snelheidsmeter te kjiken...
Nee, ik ben er zo aan gewend, vooral als je een hele dag achter het stuur zit en kilometers op een 80km weg moet rijden. Het is voor mij een heerlijk comfort.
Eigenlijk net als de airco. Je kunt zonder, maar als je t eenmaal hebt...
 

FredV

Banned
En nog wat, we hebben t hier over de CC op de Fabia,

Ik kan me voorstellen dat het met een Yeti veeeeeel anders is... :)
 

Rosinfield

† In Memoriam
Tjonge. jonge en ik maar on topic proberen te blijven tussen deze leuteraars, neuzelaars en "dwaallichten". Valt beslist niet mee.
CB: je hebt gelijk, maar de Y die ik bedoelde was "geen overschrijding van de max. snelheid".
Met de Yeti is het idd veel gemakkelijker, helemaal met DSG. Hij rijdt zo relaxed dat je je nog makkelijker aan de max snelheid houdt! Plus dat je natuurlijk ook moet denken aan de verbruiks-contest.
 

CaseyBasey

Actief lid
Rosinfield: ik weet dat je dat bedoelde, maar het leek mij een aardig idee om het een kwartslag te draaien en de door jou gehanteerde formule toe te passen op de voordelen van CC.
En je hebt het nu weer aardig on topic gekregen.
 

EdK

Forumguru
en het geneuzel gaat weer aardig naar het ontopic gehalte toe !
Knap hoor met één a twee berichten !
 
Bovenaan Onderaan