Combi Business Edition + geen achteruitrijd camera en 3 zone airco?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robbie146

Senior Member
Ik zit me suf te zoeken in de configurator en bij Leaseplan, maar klopt het dat op de OCTAVIA COMBI Business Edition Plus geen achteruitrijd camera leverbaar is en deze ook niet met 3 zones airco te krijgen is?

De hatchback tegenhanger heeft wel 3 zones airco en als optie een achteruitrijd camera leverbaar.....maar daar weer geen sunroof te krijgen.....

Ik snap soms de keuzes van PON niet helemaal geloof ik.
 

otn

Lid
3 zone airco zit standaard op de BP+. De camera heb ik gewoon als optie kunnen bestellen.

Ik heb het even gecheckt maar in de configurator op skoda.nl, geldt bovenstaande ook voor de combi.
 

Tukkerdad

Actief lid
Hoi, ik heb een combi b.e. plus met achteruitrijcamera en 3 zons airco. Ofwel het was standaard, of anders te kiezen, maar ik heb t wel :-)
 

otn

Lid
@Robbie146

Als je naar jouw configuratie gaat, en je klikt op het een na laatste bolletje aan de rechterkant (standaarduitrusting) en je kiest daarna Functioneel, staat ie als 6e item.

  • Climate control met drie zones met bedieningspaneel voor achterpassagiers
 

Robbie146

Senior Member
@otn Verhip je hebt gelijk, dat is toch wel een blunder van de website dat bij het overzicht een plaatjes en de tekst 2 Zones staat :)
Thanks, dan ga ik toch eens kijken om voor een Combi te gaan waarschijnlijk.
 

Ramonq

Senior Member
Ik heb de business edition plus hier op de stoep staan met beide opties (NL).

Grappig trouwens dat de airco/verwarming op de bijrijdersstoel automatisch wordt uitgeschakeld als er niemand op zit.
 

jongetje

Forumguru
Het beste is om de prijslijsten met de opties te controleren. Wat iemand voor zijn deur heeft staan zegt niets. Ik heb ook een businessline plus staan en die heeft het slaappakket, maar ga dat nu maar eens bestellen...
 

octillion

Nieuw lid
Ik sta op het punt om een business edition te halen maar ik probeer foto’s te vinden van het interieur in de nacht, maar kan helaas niks vinden.

in tegenstelling tot de business sport heeft de business geen LED interieurverlichting, maar heeft de business edition wel iets van sfeer verlichting al is het alleen wit?

Verder zag ik dat de business edition de optie “Full LED achterlichten met dynamische richtingaanwijzers” heeft, hebben deze ook welkom animaties? Of is dat alleen in combinatie met matrix koplampen?

Mocht iemand info hebben dan hoor ik het graag!
 
Laatst bewerkt:

Ramonq

Senior Member
Ik kan alleen je laatste vraag beantwoorden.

Ik heb business edition plus zonder full matrix voorlampen. Die hebben, in mijn geval, de welkom animatie op de achterlampen.
 

MRNX

Forumguru
Hi @octillion.

Bij de business edition kun je het led interieur pakket bestellen, bij de business edition plus is dit standaard.

Koplampen en achterlichten staan los van elkaar. Zowel op de business edition als op de business edition plus zijn de full led achterlichten met dynamische richtingaanwijzers en animatie standaard. Op beide uitvoeringen zijn matrix koplampen optioneel.
 

octillion

Nieuw lid
Mooi om te horen dat die erop zit! Top.

@MRNX
Mijn budget is een beetje beperkt dus ik moet goed nadenken over extra opties.

Iets viel me op waar ik echt vraag tekens bij heb is het feit dat niet DSG modellen geen optie hebben voor Hill hold control. Ik rij nu een Golf 7 waar dat wel op zat, dus ik vraag me af hoe dat werkt als je geen Hill hold hebt? Misschien een stomme vraag maar ik weet niet beter dan de combinatie elektrische parkeerrem met Hill hold.
 

jongetje

Forumguru
Hoe dat werkt als je geen hill hold hebt? Zet het uit in je huidige auto en je merkt het. Met de koppeling ingedrukt rol je dus door als je schuin staat. Netzoals met een handmatige handrem.
 

MRNX

Forumguru
Snap hoe het zou werken, maar ik dacht dat er bij een Electronic hand brake altijd hill hold hoort. Dat is wat @octillion en ik bedoelen.
 

jongetje

Forumguru
Zijn 2 losse systemen. Op mijn vorige Octavia had ik hill hold control in combinatie met een gewone handrem.

Niet te verwarren trouwens met auto-hold wat ik nu heb.
 

octillion

Nieuw lid
Snap hoe het zou werken, maar ik dacht dat er bij een Electronic hand brake altijd hill hold hoort. Dat is wat @octillion en ik bedoelen.
Precies

kan me niet voorstellen dat je met een elektrische parkeerrem op een helling staat en dat je gas moet geven, koppeling op halen en nog een wachten tot je rem losgelaten heeft, bij me Golf zit een “lag” voor dat de remmen los zijn. Beetje onplezierig lijkt het me.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan