hemi24
Donateur
dat ik niet zomaar iets aan neem wat iemand anders zegt.
Ik zou het ook direct in twijfel trekken wat iemand hier zegt, vooral als diegene met grote regelmaal dergelijke systemen van een update voorziet...

dat ik niet zomaar iets aan neem wat iemand anders zegt.

Welke auto selecteer je dan?Zinloos, het ligt niet aan jouw VIN, maar aan het feit dat voor de Columbus MIB1 geen (of sporadisch) updates meer komen.
Bij VW haal je ze zonder VIN…
Hoi, ik zou ook graag mijn Columbus navigatie van mijn Octavia uit 2014 willen updaten. De update via Skoda.nl geeft alleen de verouderde 2014 versie. Nu wil ik graag via de VW site mijn Columbus updaten om de meest recente kaarten te downloaden, en zie dat ik uit diverse volkswagen modellen en bouwjaren moet kiezen. Wanneer ik kies voor een Golf tot 2015 moet ik de keuze maken tussen 2 navigatie systemen, "Discover Media" en "Discover Pro", maar ook hier staat een verouderde kaart uit november 2023. Welk Volkswagen model kiezen jullie dan om de Columbus uit 2014 te updaten? En installeren jullie de Volkswagen kaarten dan probleemloos in de Columbus?Zinloos, het ligt niet aan jouw VIN, maar aan het feit dat voor de Columbus MIB1 geen (of sporadisch) updates meer komen.
Bij VW haal je ze zonder VIN…