Constant
Erelid
Ik zou ook graag terug willen naar de tijd dat we de achterdeur van onze woning niet op slot hoefden te doen en dat fietsen geen slot nodig hadden, helaas is de maatschappelijke realiteit in NL anders........... Voor principes krijg je weinig tegenwoordig, er zit niets anders op dan realistisch te zijn dat alles van waarde weerloos is geworden.@ van der P. Wat een ontzettend domme reactie van je. Zou bijna zeggen dat ik hoop dat ze bij jou je hele kiet leegroven. Moet je maar niet ergens gaan wonen. Triest dit soort mensen op een forum.
Nadat we dertig (!) jaar lang autoradio's hadden met afneembaar frontje, is het natuurlijk compleet zot van VAG om een vreselijk duur en gewild navigatiesysteem met een paar simpele schroefjes in een auto te bouwen......
Verder lijken de Columbus diefstallen vooral een typisch Nederlands probleem te zijn, laten we vooral eens nadenken hoe dat kan (iets met lage pakkans, lage straffen en open grenzen).......
Wow, in Rome geweest en je auto is niet opengebroken?! Misschien eens Barcelona proberen als je van je Columbus bevrijdt wilt worden......Van Rome tot Madrid en Amsterdam.
, dan gaan ze misschien eens nadenken over split-systemen waarvan een essentieel gedeelte op een voor onbevoegden erg ontoegankelijke plek zit (navilock-achtige toepassing in de motorruimte of zo, ik verzin maar wat).
:smirk: