Klopt... Het kan ze niet eens echt wat schelen. Toen ik de auto bestelde en de leasemaatschappij vroeg waarom ik wilde investeren in een alarm, zeiden ze dat als de boel gestolen zou worden, het gewoon weer vervangen zou worden. Overigens stond er wel in de voorwaarden dat het maximale vergoedingsbedrag 1500 euro zou zijn en volgens mij kost een Columbus (bij de echte dealer besteld) al gauw tegen de 3K.
Ik snap ook echt niet dat ze er niets aan doen. Bij de meneer/mevrouw die de statistieken bewaakt, moet toch wel opvallen dat dit systeem bovenmatig vaak van eigenaar verwisseld...
Anyway... ik heb het systeem nog en vanmiddag gaat hij naar een schadehersteller. Ben benieuwd of ik gewoon een nieuwe deur krijg of dat ze het gat gaan dichtmaken.
Ik snap ook echt niet dat ze er niets aan doen. Bij de meneer/mevrouw die de statistieken bewaakt, moet toch wel opvallen dat dit systeem bovenmatig vaak van eigenaar verwisseld...
Anyway... ik heb het systeem nog en vanmiddag gaat hij naar een schadehersteller. Ben benieuwd of ik gewoon een nieuwe deur krijg of dat ze het gat gaan dichtmaken.

Raar land leven we in...