Chroom in grill

Klippy

Actief lid
Bedankt es2 maar had dit al geprobeerd maar nog steeds geen reactie.
Mocht je een direct email adres hebben van deze aanbieder stuur mij dan even een PM.
Houd dagelijks Ebay in de gaten maar er is nog weinig te krijgen.
 

es2

Lid
@Klippy: Hij zit vaak voor zijn werk in het buitenland en kan niet direct op zijn mail reageren.
Hij reageert altijd zodra hij terug is. Heb even geduld.
 

VIRTU

Nieuw lid
@klippy
Ik denk eerder dat je op zoek moet gaan naar Gleis4 op ebay. Ga voor zekerheid eens kijken op het duits skoda forum, daar kan je alles terugvinden.
 

Klippy

Actief lid
MMM mij rot zitten zoeken op ebay naar de opgegeven Gleis4 maar niets over een gril kunnen vinden.
Heb jij de link naar de oude advertentie nog?
 
Kijk eens op het Duitse skodaforum: http://www.skodacommunity.de/
Daar maak je een account aan, zoekt op Gleis4 en stuurt hem een PB.
Daarkrijg je hem voor 99€ + verzendkosten. Ik heb de grill binnen de week ontvangen maar moet hem nog wel monteren (auto wordt morgen geleverd :-)).
Ik heb wel de laaste gekocht denk ik dus je zal even moeten wachten tot hij terug in stock is.
 

Klippy

Actief lid
Ik heb mij zojuist ook aangemeld op het Skoda Forum in Duitsland, en de Heer Gleis4 gelijk een PM gedaan.
Nu hoop ik dat er nog een is of dat ze misschien al weer onderweg zijn.
Zal een ieder hier even op de hoogte houden want ik weet dat er nog veel meer Animo gaat komen.
Dit gezien de Greenline's komende weken uitgeleverd gaan worden.
 

dvon

Actief lid
Klopt, dat is dezelfde persoon. Op het Duitse forum kun je je aanmelden en dan is de grill 20 euro voordeliger. Zoek naar Gleis4 en stuur een PM (in het Duits PN). Zie bij Superb II en dan de draad Chromgrill anstatt schwarzem Grill.
 

OrbitZ

Lid
Ziet er fraai uit, is de montage eenvoudig (zit er een instructie bij)? ik denk dat ik er ook maar eentje ga bestellen!
 

Klippy

Actief lid
Nou bestellen is nog maar even afwachten!
Nog niets gehoord en het kan zijn dat het via de besproken weg niet gaat lukken.
Macht dat het geval zijn heb ik al lijntjes uitgezet voor het importeren van een aantal van deze Grills en kunnen ze straks MISSCHIEN via mij besteld worden.
Ik laat jullie uiteraard weten hoe en wat!
 

es2

Lid
In post #2 van dit draadje scheef dat ik ging uitzoeken om de grills te importeren uit China.
Goed nieuws: Als de betaling er op tijd is worden er deze week nog 3 originele chromen grills opgestuurd vanuit China :)

1x Superb, 1x Fabia en 1x Octavia. Allen huidige modelversies.
Even kijken of het allemaal goed gaat met de douane en zo.

Als alles goed gaat zal ik er meer bestellen.

@ Fabia: Ook voor de Octavia en de Fabia zijn er dus originele chromen grills.
 

Klippy

Actief lid
ES2 dat heb je goed geregeld.
Mocht jij nog willen wachten op de 2e zending houd ik mij aanbevolen voor de eerste.
Maar dan moeten de kosten wel redelijk zijn.
 

Klippy

Actief lid
Bedankt Es2 voor jou bericht over de Import van de Grills.
Had zelf ook al aangegeven mijn lijntjes te hebben uitgezet en vandaag ook reactie gehad.
Eigenlijk net na de mijn reactie op jou bericht Es2.
De info die ik gekregen heb is dat de Grills van uit Griekenland verstuurd kunnen worden.
Dus geen gedonder of minder gedonder dan van uit China laten komen.

Ben nog in onderhandeling en ben de foto's van de Grill nog aan het bestuderen.
Ik denk dat ik eerst een 2 stuks laat over komen voor ik er eventueel meer ga bestellen.

Dit is even afhankelijk van de vraag en de prijs waarvoor ik ze kan leveren natuurlijk
 
Bovenaan Onderaan