Chiptuning 1.2 TSI ?

Hougie

Lid
Zij hebben voor de 1.2TSI een tuning ontwikkeld dmv externe sturing, geen tuningbox, maar een eigen apparaat.

Hij heeft mogen rollen en heb met mijn ogen dus de resultaten gezien!Best wel luidruchtig zo op die rollen,dacht bepaald moment dat mijn auto ging opstijgen!

Ben net terug van (nog) eens een ritje, kan der echt geen genoeg van krijgen.Is echt een wereld van verschil in acceleratie tot je laten meevoeren in het verkeer.Yeti was daarvoor al leuk om mee te rijden maar nu is hij helemaal de max!

Hougie

Lid
Ik veronderstel nu dat die iets hoger gaat liggen van al dat uitgeprobeer maar het is niet mijn bedoeling om als eerste aan verkeerslicht weg te zijn....met acceleratie bedoel ik in het verkeer iemand vlotter voorbij steken,dit gaat nu veel soepeler dan ervoor

bobby45

Actief lid
veel plezier

veel plezier :super: daarom wil de ik en 1.4 schelde 1000 euri.

en als deze op de tuning gaat gaat hij 145 pk:545:

maar eerst lpg :koffie:

piair1982

Forumguru
je mag toch wel melden door wie je het hebt laten doen en wat je ervaring er mee is? Dat is geen reclame maar een beoordeling van een geleverd product.
Naar mijn mening mag je dat gewoon zeggen. Zolang je maar geen wervende teksten schrijft.

Hougie

Lid
Ik ben bij APEC Belgium uit Deinze,Oost-Vlaanderen geweest.
Ben daar uiterst vriendelijk ontvangen geweest en kreeg voldoende uitleg hoe alles in zijn werk ging. Na de "tuning" werd er een proefrit samen gedaan en daarna mocht ik het zelf op de baan om uit te testen. Niets dan lof over deze firma en hun personeel! :super:

Vdub

Actief lid
Aangezien je ook gerolt hebt zet dan even de uitdraai hier neer, kunnen we zien wat we kunnen verwachten waar het vermogen ligt..

Hougie

Lid
Voila,in bijlage de uitdraai

(maar dat valt precies wat klein uit...heb het tussen mijn afbeeldingen gezet)

Bijlagen

• rol.jpg
    rol.jpg
    8,2 KB · Weergaven: 104

Vdub

Actief lid
valt wat klein uit? staat er wel wat op dan? Ik dacht te lezen dat ie 109pk deed op zn max

deusjevo

Forumguru
Volgens mij staan er 2 getallen op je uitdraai.
135.2 pk bij 5509 rpm
120.8 pk bij 4929 rpm

Volgens grafiek inderdaad iets van 215 Nm bij iets van 2700 rpm?

Ron467

Actief lid
Hallo hougie,

is idd haast niet te lezen, ook na opblazen van je foto niet. Wat ik eruit haal is van 120,8 naar 135,2 Pk ???

Alleen vast niet jouw uitdraai, of ben je op 09-03-2010 al bij die tuner geweest?:ahum:

deusjevo

Forumguru
Als je in Hougie z'n album kijkt staat de foto er duidelijker leesbaar.

09-03-2010 is waarschijnlijk amerikaanse datumweergave.
Moet je lezen als 3 september 2010 :)

Ron467

Actief lid
of toch..... zo een stompzinnige amerikaanse aanduiding.
Eerst de maand, dan de dag. :(

Dan klopt het wel, maar heb je voor de tuning ook al zat vermogen (105 opgegeven, > 120 gemeten :super:)

Het eendje is me telkens voor als ik iets typ.
En ja is in het album leesbaar, plaatje hier niet.

Hougie

Lid
of toch..... zo een stompzinnige amerikaanse aanduiding.
Eerst de maand, dan de dag. :(

Dan klopt het wel, maar heb je voor de tuning ook al zat vermogen (105 opgegeven, > 120 gemeten :super:)

Het eendje is me telkens voor als ik iets typ.
En ja is in het album leesbaar, plaatje hier niet.

Idd amerikaanse datum..... dus beste Ron, dit is wel degelijk mijn document dat ik met eigen ogen uit de printer heb zien komen!
Yep,120 gemeten maar na de tuning blijf ik er bij dat hij veel beter en soepeler rijdt.
Voor verdere info verwijs ik dus graag naar Apec,die zullen al je vragen beantwoorden en bevestigen dat deze uitdraai van mijn auto is. Heb enkel mijn nummerplaat verwijderd.

Bovenaan Onderaan