Ik wist wel Dutch dat jij hier op zou reageren. Die Belg heeft veel uitgelegd. Om een goede rollerbank meting te verkrijgen is al een kunst op zich. Iedereen die met winterbanden aan komt kakken (zijn meestal slecht uitgebalanceerd en uitlijning klopt dan niet) worden bijna allemaal terug gestuurd. Om, zie tussen haakjes. Mijn auto had eigenlijk iemand nodig op de motorkap of extra shorbanden om mijn auto naar beneden te trekken. Dan had ik een betere meting gehad. Ik kan straffeloos volledige uitlaat met sportkat nemen, sport luchtfilter met papier, grote intercooler, grote turbo slangen, 4 bar brandstsof druk.
Bij alles wat met de inlaat te maken heeft kan het programma nog meer aangepast worden voor nog meer pk`s en koppel. Het hoeft niet want ik krijg ze automatisch al maar is wel mogelijk. Intercooler geeft het meeste effect en 4 bar brandstof druk. Dan kan ik naar de 270 pk met meer als 410Nm koppel. Leuk maar kost weer veel geld. Ik ben te vreden met mijn wolf in schaapskleren. Hij rijd soepel en je merkt er niets aan. Behalve als je hem intrapt. Geen beuk in je rug zoals de meeste hebben( dan word er pas bij hogere toeren flink ingegerepen)maar vanaf begin door trekken.
Ben inderdaad benieuwd hoe het met mijn broer afloopt.
/forum/images/graemlins/471.gif