Chip Tuning

</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Ik heb mijn chiptuning ook aangegeven bij de verzekering en de verkeersbelasting,maar ik weet ook uit betrouwbare bron dat ze aan chiptuning bij een BMW dealer en ze dit niet aangeven.

[/ QUOTE ]

Een kameraad van me kocht enkele maanden terug een nieuwe BMW 3 en kreeg als het ware een lijstje met de gehomologeerde chips (lees: chips waarbij de garantie van de wagen niet vervalt).

A

andreg

Leuk om te zien wat voor `n wending deze post gaat.
/forum/images/graemlins/471.gif

Zo is dat ...

En als de andere merken niet meer moeilijk doen ... dan kan BMW toch niet achterblijven. Vooral niet omdat zij toch een iets sportiever "luxe-merk" zijn.

VEEJAY

Forumguru
Vaak was het een commerciele kwestie, maar gezien de consument ook niet gek is, kunnen ze maar beter een stukje van de taart meepikken.

Hablah

Nieuw lid
Ello allemaal, die van mij is Abt gechipped naar 210pk. Ben er zeer over te spreken. Heb ut gewoon via S-Point gedaan. Hij blaast echt zwaar nu in vergelijking met voorheen.

Dutch4x4

Senior Member
Ja, 60 pk verschil voel je wel. Hoeveel kost dat nou tegenwoordig, Abt?

Heb je foto's? Ben wel benieuwd naar de velgen en de mate van verlaging.

En die K&amp;N-zooi, is die ook geleverd door S-Point? Toch niet de oil-based meuk die je LMM kan verwoesten?

Hablah

Nieuw lid
yup...kga vandaag nieuwe fotootjes maken, staan er vanavond op . Enneh neej, die K&amp;N was niet door S-point, die hebbik via carspecials..

Misschien is de foto galerij een betere plek voor foto's. Dit heeft niets met chip tuning te maken.........

Hablah

Nieuw lid
okay, fotootjes verplaatst naar galerij. Gewoon zoeken op Hablah. Enneh kheb 1200euri betaald bij S-point voor de Abt-chiptuning. En die K&amp;N hebbik bij carspecials vandaan.

Dutch4x4

Senior Member
Okee, nog steeds 1200 euro, da's dus niet veranderd.

En zoals gezegd, kijk uit met dat K&amp;N-filter. Je zult niet de eerste zijn...

Bovenaan Onderaan