CarPlay navigatie beeld 'door de war'

Rien den Haan

Actief lid
##Citaat verwijderd.##
Ik zit dus als ik het juist heb op versie 1803, maar als ik kies voor Alle updates weergeven zie ik helaas geen updates. Moet ik dan toch echt even naar de dealer?
Bekijk bijlage 100062
Zelfde probleem hier, en nog niet opgelost ik zie dat er bij jou ook aangegeven wordt Navigatiedatabase: 22.12.
Ik heb dezelfde versie maar "mag" jij op sommige wegen ook gewoon nog steeds 130 rijden?
Naar mijn bescheiden mening zou het updaten toch makkelijker moeten gaan........... :(
 

Rien den Haan

Actief lid
Ik bedoelde eigelijk dat de navigatie een maximum snelheid van 130 kilometer aangeeft........terwijl dat toch al een tijdje niet zo is.
(Behoudens sommige wegen natuurlijk).
Is de update dan wel zo up to date...:unsure:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb de 1896 update nu ook gehad en Apple Carplay werkt weer prima. Ik ben alleen huiverig om nu een nieuwe 'over the air' (OTA) update uit te voeren. De auto gaf kort na de 1896 update door de dealer aan dat er een update gedaan kan worden. Als het maar geen downgrade is en er opnieuw problemen ontstaan.


:pieker: Iemand ervaring met een OTA update nadat de 1896 is geïnstalleerd?
 
@Rallye na maanden van vertroebeling op de display ben ik blij dat het opgelost is en nu wat voorzichtig, helemaal als er bij de OTA update geen versienummer wordt genoemd en de beschrijving altijd vrij generiek is. Dus ik vergaar liever eerst wat informatie.

@RoelF Bedankt! Ben benieuwd welke versienummer de software nu aangeeft?
 
Bovenaan Onderaan