Bye,bye!

s-line

Forumguru
Nee want ik ga jammer genoeg die avond/nacht 1450 km rijden.:tegek::yeehaa:
Dus ik sla dit jaar over..
Er is trouwens heel weinig info over het event dit jaar!:pieker:
 

s-line

Forumguru
Precies 2 jaar @Joske.
Eigenlijk was het nog wat te vroeg volgens mij maar mijn vrouw wilde wat hogers...:D
En aangezien zij er eigenlijk dagelijks mee gaat rijden ben ik overstag gegaan! Ik rij zelf scooter tegenwoordig( de Holleeder van Aalsmeer ben ik nu) ik heb zelf geen auto meer nodig nu mijn kinderen steeds ouder en zelfstandiger zijn.
 

Skoda-MAN

Forumguru
Gefeliciteerd Michiel, wit blijft toch een mooie kleur voor een Peugeot :thumbsup:
We lezen hier wel weer wat er aangepast gaat worden en een verslag van de auto na het inrijden.
(ssssst ik mag het hier niet hardop zeggen dat ik zo geniet van mijn 308 SW heerlijke auto)
 

s-line

Forumguru
Er gaat niet veel aangepast worden @Skoda-MAN voorlopig, deze auto en uitvoering is zo compleet... hier ben ik nog wel ff zoet mee voor alleen al het infotainment onder knie heb. En wat ik al zei hij is voornamelijk van voor mijn vrouw. Ik vervoer me anders en dat vind ik momenteel heerlijk.
Misschien komt er over een paar jaar wel een klein VAG young-timertje bij....
 

s-line

Forumguru
Ik ook een nieuwe Vespa sprint mat grijs hoog smoke scherm!:D
Heerlijk lekker in de vrije natuur scheur overal langs en tussen door! Ben veel sneller als met de auto:deuk:
 

EdK

Forumguru
Eigenlijk was het nog wat te vroeg volgens mij maar mijn vrouw wilde wat hogers..
Had er toch een kussentje gegeven , was je voor 20 eurie klaar geweest.....

We lezen hier wel weer wat er aangepast gaat worden en een verslag van de auto na het inrijden.
Héé we zitten hier niet op het Peus Forum hoor.......

hier ben ik nog wel ff zoet mee voor alleen al het infotainment onder knie heb.

Gewoon aan de koters de uitleg vragen...... je word te oud en derhalve ga je het niet meer begrijpen...:deuk:
 

s-line

Forumguru
Ja had ik had haar inderdaad een kussentje kunnen geven... maar dan hou ik weer veel te veel geld over.....:D
 

Fmoon

Forumguru
Ik las het verkeerd.. nu heeft die dat geld niet meer omdat die deze wagen heeft gekocht. Met dat kussentje wel. Dus het slaat nergens op mijn eerdere post.
 
Bovenaan Onderaan